اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی خبر داد

افزایش مدت زمان نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد با شعار «سبک زندگی قرآنی» که در سال‌های گذشته در مدت شش روز برگزار می‌شده امسال به مدت 9 روز برگزار می‌شود.

افزایش مدت زمان نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدسعید سرابی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت با آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دفتر امام جمعه مشهد اظهار کرد: ستاد برگزاری هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت از 45 روز گذشته تشکیل شده و به طور جدی کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: حمایت و همراهی دستگاه‌های مختلف استانی به ویژه شهرداری مشهد مقدس وجه تمایز این نمایشگاه در قیاس با سال‌های گذشته است.

سرابی با بیان اینکه ستاد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در امسال با مشکلات مالی فراوانی روبه‌رو بوده، خاطرنشان کرد: با عنایت شهردار مشهد مقدس فضای نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت به طور رایگان در اختیار ما قرار داده شد.

وی از افزایش مدت زمان برگزاری نمایشگاه خبر داد و افزود: نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در سال‌های گذشته در شش روز برگزار می‌شد و در امسال این نمایشگاه همراه با مراسم افتتاحیه و اختتامیه در 9 روز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت از نهم ماه مبارک رمضان تا هفدهم این ماه نورانی برگزار می‌شود.

سرابی از شعار هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت با عنوان «سبک زندگی قرآنی» خبر داد و یادآور شد: نمایشگاه قرآن و عترت در هشتمین دوره برگزاری خود در 30 بخش آغاز به کار می‌کند که همایش سبک زندگی قرآنی از مهم‌ترین آنها به شمار می‌رود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، نمایشگاه قرآن و عترت در هشتمین دوره برگزاری خود نگاه ویژه‌ای به مسئله عفاف و حجاب دارد.

انتهای پیام/70023/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول