اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

نمایشگاه طرح ضیافت رمضان در زاهدان گشایش یافت

سرپرست معاونت صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی تحت عنوان «طرح ضیافت رمضان» در شهرستان زاهدان گشایش یافت.

نمایشگاه طرح ضیافت رمضان در زاهدان گشایش یافت

محمدرفیع سلطان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تلاش و کوشش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات آنها در زمینه تأمین مایحتاج در بازار بوده که در حد توان تاکنون در این زمینه به‌خوبی عمل شده است.

سرپرست معاونت صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: مرغ، گوشت، برنج، روغن، شکر، حبوبات و سایر مواد غذایی در نمایشگاه «طرح ضیافت رمضان» با قیمت مصوب به همراه تخفیف 10 درصدی عرضه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: این نمایشگاه از 11 تا 17 تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی شهرستان زاهدان واقع در خیابان دانشگاه دایر است.

سلطان‌زاده بیان داشت: در این نمایشگاه، 80 غرفه پیش‌بینی شده که فقط کالاهای مصرفی و مورد نیاز مردم شامل مواد غذایی، پروتئینی، لوازم خانگی و مانند آن عرضه می‌شود.

وی از حضور بازرسان ویژه طرح ضیافت مبارک رمضان خبر داد و گفت: بازرسی و نظارت بر نمایشگاه‌ و بازار کالا در ماه رمضان شدت بیشتری خواهد یافت و گشت‌های سیار با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی بر کیفیت قیمت بازار نظارت مستقیم و روزانه خواهند داشت.

سرپرست معاونت صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از عموم شهروندان زاهدانی خواست تا در راستای مبارزه با گرانفروشی و کم‌فروشی موارد تخلف را از طریق شماره 124 به این سازمان گزارش دهند.

سلطانزاده در پایان اذعان داشت: امیدواریم این نمایشگاه از کیفیت لازم برخوردار بوده و رضایت شهروندان را در برگیرد.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول