اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای هفتمین بار

نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در اردبیل گشایش یافت

هفتمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف به مدت شش روز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در آیین افتتاح این نمایشگاه مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در سخنانی اظهار داشت: در هفتمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف تولید‌کنندگانی از پنج استان کشور حضور دارند و تولیدات خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

علی شرافتی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه تخصصی فرش دستباف که در بیش از 45 غرفه و با حضور استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، غربی، تهران و زنجان برگزار می‌شود تولید‌کنندگان تا 14 تیر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل محصولات خود را در معرض نمایش گذاشته‌اند.

وی با یادآوری اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند صنعت فرش را بیش از گذشته رونق داده و به معرفی ابعاد مختلف این صنعت کمک کند، گفت: استقبال استان‌های همجوار از این نمایشگاه بیانگر رونق نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی استان اردبیل است که امسال در قالب 32 نمایشگاه ارائه شده و هموطنان می‌توانند از تعدد، تنوع و تکثر آن استفاده کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل یادآور شد:‌ علاوه بر غرفه‌های فروش فرش، غرفه‌های جانبی برای کودکان و خانواده‌ها نیز در نظر گرفته شده است تا از بین تولیدات با کیفیت فرش آثار منتخب یا فرش مورد پسند را انتخاب کرده و نسبت به خرید و ارزیابی آن اقدام کنند.

شرافتی عنوان کرد: علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از ساعت 16 الی 22 شب فرصت دارند تا از این نمایشگاه که با هدف ارائه محصولات جدید در حوزه فرش و معرفی استان‌های تولید‌کننده و قطب این محصول، برپا شده بازدید کرده و از مزایای آن استفاده کنند.

این مسئول بیان داشت: فرش دستباف در منطقه شمال غرب کشور به ویژه آذربایجان به دلیل شاخصه‌هایی از مقبولیت و محبوبیتی برخوردار است که این نمایشگاه فرصت آن را پیش آورده تا علاقمندان بتوانند از این هنر ـ صنعت ماندگار ایران استفاده کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل افزود: ما به عنوان خادمان و دست‌اندرکاران حوزه نمایشگاهی سعی‌مان را به کار گرفتیم تا تمام امکانات نمایشگاه در اختیار غرفه‌داران باشد تا آنها بتوانند محصولات خودشان را به بهترین شکل به مردم عرضه کنند.

شرافتی تصریح کرد: بعد از پایان نمایشگاه فرش نمایشگاه طرح ضیافت با هدف تامین مایحتاج ضروری مردم برگزار خواهد شد تا عموم مردم بتوانند در آستانه ماه رمضان از فضای نمایشگاهی برای خرید کالاهای مورد نیاز استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب در اردبیل نیز گفت: بر اساس تقویم نمایشگاهی، نمایشگاه کتاب آذر ماه و در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/62004/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول