اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فرهنگسرای بانوی قزوین

نمایشگاه آشنایی با روش‌های پیشگیری از آسیب‌های اعتیاد برپا شد

نمایشگاه آشنایی با روش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (اعتیاد) در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) قزوین برپا شده است.

نمایشگاه آشنایی با روش‌های پیشگیری از آسیب‌های اعتیاد برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدقربان عسگری، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین امروز در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه حدود 40 پوستر و بنر با موضوع پیشگیری از اعتیاد به نمایش گذاشته شده و نرم‌افزارهای آموزشی با این مضمون در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه که در هفته مبارزه با مواد مخدر برپا شده است را آگاهی جامعه و به ویژه خانواده‌ها از عواقب سوء‌مصرف مواد مخدر دانست و افزود: نمایشگاه آشنایی با روش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به خانواده‌ها نشان می‌دهد که چه اقداماتی انجام بدهند تا فرزند و بستگانشان در دام اعتیاد گرفتار نشوند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: اگر دستگاه‌های مسئول در حوزه پیشگیری از اعتیاد، به وظایف خود عمل کنند تبلیغات سوء رسانه‌های بیگانه در افزایش آسیب‌های اجتماعی در کشور اثرگذار نخواهد بود.

عسکری عنوان کرد: باید تلاش کرد تا جامعه‌ای عاری از اعتیاد داشته باشیم و جوانان به سمت آسیب‌های اجتماعی و به ویژه اعتیاد گرایش پیدا نکنند و برپایی نمایشگاه‌های این چنینی می‌تواند بسیار باشد.

نمایشگاه آشنایی با روش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (اعتیاد) تا 13 تیرماه سال جاری از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 20 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/2667/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول