اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خبر داد

برپایی نمایشگاه طرح ضیافت در 5 شهرستان خراسان‌جنوبی

معاون توسعه بازرگانی صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه نمایشگاه طرح ضیافت به منظور تامین مواد غذایی وکالاهای اساسی مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه در پنج شهرستان استان برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه طرح ضیافت در 5 شهرستان خراسان‌جنوبی

علیرضا کفاشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی، در ماه مبارک رمضان اقدام به تامین و توزیع مایحتاج ضروری مردم در غالب نمایشگاه طرح ضیافت در سطح استان می‌‌‌کند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه‌ها با هدف تنظیم بازار و ارائه اقلام اساسی و ضروری در شهرستان‌های بیرجند، طبس، فردوس، قاین، نهبندان و زیرکوه با حدود 250 غرفه برگزار می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: هدف از برپایی این نمایشگاه در ایام قبل از ماه رمضان، در اختیار گذاشتن مواد غذایی پرمصرف خانوار و جلوگیری از افزایش قیمت است.

کفاشی خاطر نشان‌ کرد: نمایشگاه طرح ضیافت از 14 تیرماه به مدت شش روز در پنج شهرستان‌ برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه کالاهای اساسی نیز در قالب غرفه‌های تنظیم بازار با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت شامل برنج، روغن، قند و شکر، مواد پروتئینی، مواد لبنی، خرما و سایر محصولات با تخفیف بین 5 تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به فراهم کردن شرایط لازم برای دسترسی راحت‌تر مردم به کالاهای اساسی در ماه رمضان، خاطر نشان کرد: سازمان با اجرای طرح ویژه درصدد است، از کمبود احتمالی کالاهای مورد نیاز مردم و همچنین افزایش غیرمنطقی قیمت این کالاها جلوگیری کند.

کفاشی در ارتباط با نمایشگاه ضیافت مرکز استان افزود: نمایشگاه شهرستان بیرجند با 100 غرفه در زمینه اقلام مورد نیاز مردم فعالیت می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه شرکت‌های پخش کالاهای اساسی حضور فعالی در این نمایشگاه خواهند داشت، اضافه کرد: گروهی از تولید کنندگان، نمایندگان و عمده‌فروشان محصولات غذایی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی در پایان اذعان داشت: برای جلوگیری از گران‌فروشی، تخفیف قیمت کالاها و کنترل کیفیت کالا، کارشناسانی از اتحادیه‌های مربوطه شامل کمیته تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان در نمایشگاه فعالیت غرفه‌ها را رصد می‌کنند.

انتهای پیام/69017/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول