اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه‌های طرح ضیافت در آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با عنوان طرح ضیافت به منظور تأمین به موقع نیاز بازار در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه‌های طرح ضیافت در آذربایجان غربی

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در آستانه فرا رسیدن این ماه پربرکت اقدام به اجرای طرح نظارتی ویژه رمضان کرده است.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز اجرا می‌شود، تصریح کرد: اجرای این طرح از شش روز پیش آغاز شده و تا 18 مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

اکبری با اشاره به فراهم کردن شرایط لازم برای دسترسی راحت‌تر مردم به کالاهای اساسی در ماه رمضان، خاطرنشان کرد: سازمان با اجرای طرح ویژه درصدد است، از کمبود احتمالی کالاهای مورد نیاز مردم و همچنین افزایش غیرمنطقی قیمت این کالاها جلوگیری کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: مردم می‌توانند شکایات خود را از واحدهای عرضه و فروش کالا و مراکز خدماتی از طریق شماره 124 با بازرسان سازمان در میان بگذارند.

وی رسیدگی سریع به شکایات را یکی از اهداف اجرای طرح ویژه نظارتی عنوان کرد، گفت: با توجه به اینکه تقاضای کالاهایی مانند گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، خرما، شیرینی، نان، انواع لبنیات، برنج، روغن، شکر، زولبیا و بامیه، سبزیجات، میوه در ماه مبارک رمضان بالا است با هدف تأمین به موقع نیاز بازار نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با عنوان طرح ضیافت در آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.

اکبری ادامه داد: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌ها با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول