اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه مازندران

نمایشگاه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد

مدیر امور اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران گفت: نمایشگاه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در این دانشگاه در حال برگزاری است.

نمایشگاه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد

ناصر فلاحتی مدیر امور اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران امروز در حاشیه نمایشگاه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر با اشاره به لزوم تلاش بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی استان در بسترسازی فرهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه مادر استان و همچنین عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران یکی از دستگاه‌های شاخص در حوزه بسترسازی فرهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

وی با تاکید بر اهمیت استمرار برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در طول سال گفت: برنامه‌های فرهنگی نقش بی‌بدیلی در افزایش آگاهی‌های عمومی و کاهش گرایش جوانان به اعتیاد دارد.

فلاحتی با قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس و معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه مازندران تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح آگاهی عمومی درباره انواع مواد مخدر و عوارض ناشی از آن به مدت یک هفته در سازمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم و مسئولان زمینه مبارزه با اعتیاد فراهم شده و این بلای خانمان‌سوز برای همیشه از بین مردم ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/86025/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول