اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد منوجان خبر داد

برپایی نمایشگاه کتاب ضیافت الهی در منوجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان گفت: نمایشگاه کتاب با عنوان ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه کتاب ضیافت الهی در منوجان

حسن ‌کوه‌پیما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان از برگزاری نمایشگاه کتاب با عنوان ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه اهمیت کتاب و کتابخوانی و رشد همه‌جانبه در این زمینه است.

وی با بیان این‌که علم و تکنولوژی کتاب همچنان به عنوان یک ابزار فرهنگی نقش کارآمدی خود را حفظ کرده و در ترقی جامعه نقش سازنده‌ای دارد، افزود: برای ارتقای سطح مطالعه عمومی این نمایشگاه راه‌اندازی و انتظار می‌رود با استقبال اهل مطالعه روبه‌رو شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با 500 عنوان و بیش از دو هزار جلد کتاب از اول ماه مبارک رمضان به مدت 10 روز دایر می‌شود.

نشست انجمن نویسندگان منوجان برگزار شد

نشست انجمن نویسندگان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان با حضور تعدادی از هنرمندان رشته نویسندگی برگزار شد.

حسن کوه‌پیما رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان در این جلسه به برقراری منظم جلسات و دعوت از صاحب‌نظران عرصه نویسندگی شهرستان و لزوم نقطه نظرات اعضا در برگزاری جشنواره تئاتر جنوب به میزبانی منوجان تأکید کرد.

وی افزود: نقد و بررسی متن و دیالوگ، متن، نمایش‌های قابل اجرا در سطح شهرستان و جنوب استان توسط اعضا از اهداف این انجمن است.

در این جلسه مقرر شد که با دعوت از اساتید رشته ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج و منوجان و واحد‌های تابعه نسبت به برگزاری کارگاه یک‌روزه آموزش نویسندگی با پیگیری مسئول انجمن و هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام شود.

در این نشست آثار تعدادی از نویسندگان جنوب استان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هماهنگی مسئول انجمن به منظور بررسی و تبادل نظر در اختیار اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/80006/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول