اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان:

اساس برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت کیفیت برنامه‌هاست

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان گفت: اساس برنامه‌ریزی ما برای اوقات فراغت بر اساس محتوای برنامه‌ها و کیفیت آن‌هاست و در این خصوص نباید به اطلاعات و ارقام و گزارش بسنده کنیم.

اساس برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت کیفیت برنامه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن رضانیا پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: برنامه اوقات فراغت یکی از برنامه‌های بسیار مهم برای نسل‌های نوجوان و جوان است که باید برای پر کردن این اوقات برنامه‌های مفیدی را تدارک دیده تا بتوانند بهترین استفاده را از زمانی که در اختیارشان است کنند.

وی گفت: فراغت فقط مختص ایام عید و یا تعطیلات نیست بلکه یک مسئله دائمی و روزانه است که میزان زمان آن در ایام عید و یا تابستان و ... بالا می‌رود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان با اشاره به اینکه برنامه اوقات فراغت شخصیت و هویت انسان را می‌سازد عنوان کرد: ما مسئول برنامه‌ریزی برای ایام اوقات فراغت در ایام تابستان برای جوانان و نوجوانان هستیم تا با نگاهی فراگیر و جامع برنامه‌های مفیدی را ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اساس برنامه‌ریزی ما برای اوقات فراغت بر اساس محتوای برنامه‌ها و کیفیت آن‌هاست و در این خصوص نباید به اطلاعات و ارقامی و گزارش بسنده کنیم.

رضانیا یادآور شد: در بحث اوقات فراغت در ایام تابستان بیش از 20 دستگاه متولی امر برنامه‌ریزی و پر کردن اوقات فراغت افراد و جوانان و نوجوانان را بر عهده دارند تا بتوانند بهترین برنامه‌ها را در این ایام ارائه کنند.

وی ادامه داد: کار بسیار خوبی که از سال گذشته برای طرح اوقات فراغت شده بود راه‌اندازی پورتال اوقات فراغت بود که با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان همدان صورت گرفت.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان تصریح کرد: این پورتال فرصت ثبت برنامه دستگاه‌ها را در خصوص اوقات فراغت فراهم می‌کند تا بتوانیم به صورت منسجم برنامه‌ها را مدیریت کنیم.

وی در پایان سخنانش با اشاره به شعار آموزش و پرورش مبنی بر این که هر دانش‌آموز باید یک مهارت را فرا گیرند گفت: همه دستگاه‌های مرتبط و مسئول در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت باید نهایت سعی خود را به کار گیرند و برنامه‌های باکیفیت و با ارزش را ارائه دهند.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول