اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

برنامه‌های تابستانی ورزش و جوانان در 9 محور عملیاتی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برنامه‌های تابستانی با هدف پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از سوی ورزش و جوانان در 9 محور، تابستان امسال اجرایی می‌شود.

برنامه‌های تابستانی ورزش و جوانان در 9 محور عملیاتی می‌شود

احد پازاج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: عمده برنامه‌های ما در بخش‌های مهارت‌آموزی، ورزش، گردشگری، کتابخوانی، فرهنگی، هنری، قرآنی، گفت‌وگوی جوانان، اردوهای جهادی، حوزه اختراعات و ابتکارات و محور برنامه‌های پژوهشی و مطالعاتی در حوزه قرآن و مسائل دینی با محوریت مساجد است که تابستان امسال در جای جای استان اردبیل اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما قطعاً‌ از ظرفیت 39 هیئت ورزشی استان نیز استفاده خواهیم کرد که اکثر این هیئت‌ها مدارس مهارتی و آموزشی خود را دایر کرده‌اند و نوجوانان می‌توانند در مدارس فوتبال،‌ شنا، گلف، رشته‌های رزمی، ژیمناستیک و ... ایام فراغت خود را در تابستان سپری کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: همه این برنامه‌ریزی‌ها در قالب ستاد ساماندهی امور جوانان انجام شده و دستگاه‌های عضو در کنار ورزش و جوانان هدف‌گذاری‌ها و همچنین رویکردهای خود را با هدف پر کردن اوقات فراغت و غنی‌سازی ایام فراغت جوانان انجام داده و یا در مرحله اجرا دارند.

پازاج گفت: ما در قالب بنرها و بروشورهای اطلاع‌رسانی برنامه‌ها را به همراه زمان و مکان اجرای آنها و همچنین نرخ برخی کلاس‌های دایر شده در تابستان برای آموزش نوجوانان و جوانان اعلام کردیم که خانواده‌ها مراقبت کنند تا رقم بالاتری از طرف صاحبان این مراکز و مدارس از آنها و فرزندانشان دریافت نشود.

این مسئول با گرامیداشت هفته جوان از 28 خرداد تا سوم تیرماه عنوان کرد: برای هفته جوان که در گرامیداشت سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) برگزار می‌شود برنامه‌های متنوعی از سوی ورزش و جوانان و سایر نهادها و دستگاه‌ها تدارک دیده شده است به طوری‌که 16 برنامه از طرف ورزش و جوانان و 11 برنامه نیز از طرف سایر دستگاه‌هایی که عضو ستاد امور جوانان هستند تدارک دیده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان داشت: همه این برنامه‌ها متناسب با حال و هوای جوانان و نوجوانان تدارک دیده شده است که به محوری‌ترین این برنامه جشن تجلیل از جوانان برتر و همچنین مراسم گفتمان جوان در قالب‌های اجتماعی، فرهنگی و نیازمندی آنهاست که به یقین می‌تواند بیش از هر زمان دیگر بستر و زمینه یک حرکت سازنده در حل مشکلات جوانان را فراهم کند.

پازاج افزود: اگر امروز جوانان ما الگویشان را حضرت علی کبر (ع) اعلام کرده‌اند از آن جهت است که حضرت علی اکبر (ع) به عنوان یک جوان رشید و برومند در دشت کربلا اوج وفاداری خود را به ساحت ولایت و رهبری نشان داد و امروز جوانان ما نیز که پاک‌ترین و خالص‌ترین جوانان دنیا هستند اوج ارادت و دل‌سپردگی خود را به خط ولایت و رهبر فرزانه انقلاب نشان داده و در عمل نیز آن را ثابت کرده‌اند.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: در گرامیداشت هفته جوان برنامه‌های متنوع دیگری با همکاری دستگاه‌ها در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد که در راس این برنامه‌ها حرکت سازنده جوانان در مسیر عمران و آبادانی و مهارت‌آموزی برای رفع دغدغه‌های بیکاری است که عمده معضل این قشر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/62006/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول