اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سرپرست اداره ورزش و جوانان فیروزکوه:

اولویت‏های عمرانی اداره ورزش و جوانان فیروزکوه اعلام شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه گفت: احداث چند زمین چمن فوتبال و سالن‏های چندمنظوره از جمله اولویت‏های عمرانی ورزش این شهرستان است.

اولویت‏های عمرانی اداره ورزش و جوانان فیروزکوه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، کاظم شادمهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان فیروزکوه در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان، به بیان اولویت‏های عمرانی این نهاد در سال 92 پرداخت.

وی گفت: برنامه‏های عمرانی این نهاد وابسته به اعتبارات دریافتی از فرمانداری شهرستان فیروزکوه و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است.

شادمهر افزود: احداث زمین چمن مصنوعی در منطقه کلفور و تکمیل ساختمان رختکن ورزشکاران در این محل، اولویت نخست این نهاد در مقوله عمرانی است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه از احداث زمین فوتبال در قسمت انتهایی همین منطقه خبر داد و یادآور شد: این زمین روباز با عنوان زمین چمن شماره سه آزادگان احداث می‏شود.

تعمیر اساسی سالن ورزشی روستای طرود

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: فونداسیون یک سالن چندمنظوره ورزشی در مجموعه آزادگان ریخته شده است که تکمیل آن از جمله برنامه‏های پیش روی این اداره در سال‎جاری است.

شادمهر خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص اعتبارات کافی، احداث سالن چندمنظوره ورزشی در کنار استخر شنای شهدا و تعمیر اساسی سالن ورزشی روستای طرود از توابع بخش مرکزی شهرستان که بر اثر وقوع سیلاب در سال گذشته با  خسارت‏های زیادی مواجه شده است، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اعزام ورزشکاران به رقابت‏های درون و برون شهرستانی

شادمهر همچنین با اشاره به لزوم تامین وسیله ایاب و ذهاب مناسب برای اعزام هیئت‏های ورزشی و ورزشکاران رشته‏های مختلف به رقابت‏های درون و برون شهرستانی بیان داشت: با همکاری و مساعدت فرمانداری شهرستان، تامین یک دستگاه مینی‏بوس یا میدل‏باس به همین منظور عملیاتی می‏شود.

وی به هزینه چهار تا شش میلیون تومانی اعزام فوتبالیست‏های باشگاه آفاق شهرستان در سال گذشته اشاره کرد که تامین یک وسیله نقلیه مناسب، این قبیل هزینه‏ها را به طور چشمگیری کاهش خواهد داد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان فیروزکوه خاطرنشان کرد: احداث ساختمان اداری جدید و ترمیم سایر اماکن ورزشی شهرستان، دیگر برنامه‏های این نهاد در بخش عمرانی است که در صورت تامین اعتبارات به آنها پرداخته می‏شود.

جراید محلی از ورود غیرتخصصی به عرصه ورزش خودداری کنند

سرپرست اداره ورزش و جوانان فیروزکوه در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از عملکرد شایسته خبرنگاران خبرگزاری‏ها، به انتقاد از درج برخی اخبار در جراید و روزنامه‏های محلی بدون هماهنگی با این اداره پرداخت.

شادمهر گفت: متاسفانه در ادوار گذشته ملاحظه شده که گاهی برخی از این جراید با ورود غیرتخصصی و ناآگاهانه به عرصه ورزش، اخباری را منعکس کردند که یا اصلاً اتفاق نیفتاده بود و یا در بیان آنها مبالغه شده بود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه گفت: احداث چند زمین چمن فوتبال و سالن‏های چندمنظوره از جمله اولویت‏های عمرانی ورزش این شهرستان است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان فیروزکوه هشدار داد: انعکاس این قبیل اخبار بدون هماهنگی با اداره ورزش و جوانان تبعاتی را برای منطقه به دنبال دارد.

معرفی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان فیروزکوه

سرپرست اداره ورزش و جوانان فیروزکوه خاطرنشان کرد: روابط عمومی ناموس هر دستگاه اداری است و نهاد ورزش و جوانان شهرستان به رغم کمبود پرسنل سعی می‏کند تا در اسرع وقت نسبت به رفع این نقیصه و گماردن یک مسئول کارکشته در این عرصه که اخبار و اطلاعات را از کانال این اداره در اختیار رسانه‏ها قرار دهد، اهتمام داشته باشد.

شادمهر همچنین تصریح کرد: در آینده‏ای نزدیک و به منظور ایجاد انگیزه بیشتر در امر ورزش، هیئت‏ها، ورزشکاران، داوران و مربیان برتر هر هفته و هر ماه شهرستان در خبرگزاری‏ها و جراید محلی معرفی و شناسانده می‏شوند.

انتهای پیام/2568/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول