اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت خبر داد

آماده‌باش اداره ورزش و جوانان پاکدشت برای تابستان

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان پاکدشت از در نظر گرفتن برنامه‌های ورزشی، فرهنگی گسترده ویژه ایام تابستان به‌ منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خبر داد.

آماده‌باش اداره ورزش و جوانان پاکدشت برای تابستان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حمید رنجبر‌پازوکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اماکن و فضاهای ورزشی پاکدشت هر روزه از ساعات ابتدایی روز تا پاسی از شب در اختیار علاقمندان به ورزش قرار گرفته است. 

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان پاکدشت از راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی همزمان با کلاس‌های ورزشی تابستانه خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در تابستان تعداد مراجعان به اماکن ورزشی بیش از روزهای عادی است، بهترین فرصت برای مربیان فراهم می‌شود تا نسبت به استعدادیابی و جذب نخبگان ورزشی اقدام کنند، بنابراین در کنار برپایی کلاس‌های ورزشی، گزینش افراد مستعد نیز صورت خواهد گرفت. 

وی ابراز امیدواری کرد که در صورت توافق با مسئولان دانشگاه ابوریحان و تأمین خوابگاه برای ورزشکاران، پاکدشت می‌تواند میزبانی مسابقات استانی و کشوری رشته‌های مختلف ورزشی را عهده‌دار شود. 

گفتنی است؛ در طول تابستان 62 سالن ورزشی و زمین چمن و باشگاه خصوصی و دولتی در بیش از 20 رشته ورزشی برای سرویس‌دهی به علاقمندان آماده شده است و هر هفته 15 تا 20 مسابقه ورزشی برای رده‌های سنی مختلف در نظر گرفته شده است تا با اوج‌گیری رقابت ورزشی در شهرستان برترین‌های هر رشته معرفی شوند. 

انتهای پیام/2462/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول