اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ورزش محسن رضایی در قم خبر داد

افزایش میزان استقبال ورزشکاران و جوانان از محسن رضایی

مسئول کمیته ورزش محسن رضایی در قم از افزایش میزان استقبال ورزشکاران و جوانان از دکتر محسن رضایی طی روزهای اخیر در سطح استان خبر داد.

افزایش میزان استقبال ورزشکاران و جوانان از محسن رضایی

مهدی پاک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پخش بازی ایران ـ قطر در محل ستاد مسابقه واقع در درب مقابل صحن جوادالائمه حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: شاهد حضور گسترده علاقه‌مندان و هواداران فوتبال در ستاد مرکزی بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در ستاد مرکزی امکان مشاهده بازی ایران با لبنان به شکل مستقیم از طریق ال سی دی و ویدئو پروژکتور فراهم شد که استقبال گسترده ورزشکاران و هواداران تیم ملی فوتبال ایران را به همراه داشت و همگان از این اقدام کمیته ورزش ابراز خرسندی می‌کردند.

مسئول کمیته ورزش محسن رضایی در قم عنوان داشت: پرچم‌های جمهوری اسلامی در بین هواداران در هنگام بازی توزیع شد به این ترتیب شاهد اوج شور و احساس ایرانی هواداران ورزشی بودیم.

وی یادآور شد: پس از پایان مسابقه با توزیع شیرینی به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و اهدای شاخه‌های گل به مردم قم از سوی ورزشکاران حامی محسن رضایی شاهد خلق صحنه‌های بسیار زیبایی بودیم.

پاک از افزایش میزان استقبال ورزشکاران و جوانان از دکتر محسن رضایی طی روزهای اخیر به شکل چشمگیری در سطح استان قم خبر داد و افزود: برنامه‌های دکتر محسن رضایی برای جوانان و ورزشکاران قابل توجه بوده و بارقه امید را در نزد جوانان زنده کرده است و نوید روزهای خوبی را برای جوانان می‌دهد.

وی یادآور شد: به احتمال زیاد امشب برنامه ورزشی خاص و گسترده‌ای تدارک دیده‌ایم که جزئیات آن متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/78003/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول