اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی آذربایجان غربی صورت می‌گیرد

برگزاری همایش توانمند‌سازی علمی و پژوهشی سمن‌های کشور

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: همایش توانمند‌سازی علمی و پژوهشی سمن‌های کشور 22 مرداد‌ماه امسال به میزبانی استان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش توانمند‌سازی علمی و پژوهشی سمن‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی خلیلی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان غربی در سال جاری که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی با ورود به پورتال غنی‌سازی اوقات فراغت، اطلاعات و عملکرد خود را در این زمینه وارد سامانه می‌کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون دستگاه‌ها موفق به ثبت اطلاعات خود نشده‌اند، تصریح کرد: با وارد کردن به موقع اطلاعات توسط دستگاه‌های اجرایی رتبه کشوری آذربایجان غربی در این زمینه جایگاه مطلوبی پیدا می‌کند.

خلیلی پیشنهاد برگزاری نمایشگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در پارک ائل‌لرباغی ارومیه پس از افطار در ماه مبارک رمضان را مطرح کرد و گفت: با اعلام آمادگی دستگاه‌ها این نمایشگاه در موعد مقرر برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: مسئله غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان محدود به فصل تابستان نیست، این موضوع به بزرگ‌ترین دغدغه خانواده‌ها تبدیل شده است.

وی از برگزاری جلسه هماهنگی توانمند‌سازی علمی و پژوهشی سمن‌های کشور به میزبانی آذربایجان غربی در 22 مردادماه سال جاری خبر داد و گفت: 120 شرکت‌کننده در طول سه روز در چند کارگاه موضوع‌های علمی و پژوهشی مختلف در ارتباط با توانمندسازی سمن‌ها را بررسی می‌کنند.

خلیلی ادامه داد: جلسات این همایش در فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف در ارتباط با بهتر برگزار شدن این همایش خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها با تهیه بسته‌های آموزشی و فرهنگی و ارائه سایر خدمات در برگزاری این همایش نقش موثری دارند.

انتهای پیام/61010/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول