اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اعلام کرد

ارائه بسته 9گانه حمایتی ویژه جوانان توسط معاونت فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: سال گذشته از طرف معاونت فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان بسته 9 گانه حمایتی ویژه جوانان ارائه شد.

ارائه بسته 9گانه حمایتی ویژه جوانان توسط معاونت فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان

رضا علی باباوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سال گذشته برای نخستین بار بسته 9 گانه ویژه مسائل مربوط به جوانان از طرف معاونت فرهنگی و تربیتی به دولت پیشنهاد شد ولی فرصتی نشد تا در این رابطه برنامه‌ریزی شود که امسال بعد از انتخابات در این رابطه اقداماتی صورت می‌گیرد تا خدماتی در این راستا برای جوانان ارائه شود.

وی در رابطه با محتوای این بسته، اذعان داشت: موارد مطرح شده در این بسته 9 گانه شامل واگذاری وام برای خانه‌های مسکونی 50 متر ویژه جوانان، در اختیار گذاشتن 10 میلیارد تومان به استانداری‌ها و سازمان‌های مردم‌ نهاد که در بحث ازدواج کار می‌کنند در راستای ارائه خدمات به جوانان، ودیعه مسکن برای جوانان متأهل، پرداخت وام 5 میلیون تومانی برای افرادی که ازدواج کرده‌اند، بحث مشاوره و تجلیل از جوانانی که ازدواج کرده‌اند، اولویت استخدام جوانان متأهل، بیمه جوانان متأهل، تسهیلات ویژه برای حذف ضامن، تسهیلات ویژه به جوانان شاغل در دستگاه‌های دولتی در راستای مهیا کردن شرایط ازدواج است.

باباوند گفت: از اوایل سال 92 وزارت ورزش و جوانان بحث وام ازدواج جوانان را پیگیر هست که پیش‌بینی می‌شود این امر تحقق یابد تا اگر تخصیصی در این زمینه نباشد بتوان با سپرده‌گذاری و خدماتی که ارائه می‌شود، جوانان تسهیلات خود را دریافت کنند.

وی در رابطه با مراکز مشاوره خانواده که بحث مشاوره ازدواج در این مراکز مشاوره انجام می‌شود، افزود: سازمان‌دهی لازم در این زمینه صورت گرفته تا 12 مجوز برای این مراکز مشاوره که اسامی آن‌ها از سوی سازمان ملی جوانان اعلام شده صادر و با آنان ارتباط برقرار شود و مجوز بگیرند و اگر از سایر مراکز مشاوره درخواستی در این زمینه باشد از طرف سازمان مجوز تاسیس داده‌ می‌شود.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول