اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور سیتی‌سنتر وکیل کرمان:

زمینه سرمایه‌گذاری در کرمان فراهم است

مشاور فنی پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان گفت: زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان کرمان بسیار فراهم است.

زمینه سرمایه‌گذاری در کرمان فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید محمدرضا میرحسینی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بررسی‌هایی که برای اجرای پروژه در شهر کرمان انجام دادیم، متوجه شدیم که زمینه سرمایه‌گذاری در استان کرمان بسیار فراهم است.

وی افزود: پروژه ستاره کرمان با هدف رفع معضل کمبود پارکینگ در شهر کرمان اجرا شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مردم کرمان از حدود یک سال قبل از غرفه‌های تجاری و پارکینگ‌های طبقاتی این مجموعه بهره می‌برند.

مشاور فنی پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان با اشاره به اینکه پروژه ستاره کرمان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام شد، خاطر نشان کرد: سه طبقه پارکینگ این پروژه به شهرداری کرمان و یک طبقه پارکینگ و طبقه تجاری آن به مردم واگذار شد.

میرحسینی از پیشرفت 85 درصدی پروژه ستاره رفسنجان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه در قالب مجموعه فرهنگی، تجاری، تفریحی و اداری طراحی شده است.

وی افزود: پروژه ستاره رفسنجان شامل پارکینگ، 144 غرفه تجاری، شهربازی، فست‌فود و دو طبقه واحد اداری است و در مرکز تجاری شهر رفسنجان احداث می‌شود.

میرحسینی خاطر نشان کرد: پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان که به کلنگ‌زنی این مجموعه نزدیک شده‌ایم، جزو بزرگترین پروژه‌ها در شهر کرمان است و بزرگترین پارکینگ طبقاتی شهر کرمان در این مجموعه احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان بزرگترین مجموعه تجاری در جوار بازار قدیم کرمان است، افزود: این پروژه در خیابان شریعتی، سه راه شمال‌جنوبی و کوچه شماره 20 «سردار» احداث می‌شود.

مشاور فنی پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان عنوان کرد: حدود 45 هزار متر مربع زیربنا برای پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان تعریف شده است و این پروژه با مشارکت شهرداری کرمان در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع احداث می‌شود.

میرحسینی گفت: پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان شامل دو طبقه پارکینگ، دو طبقه تجاری، شهربازی بزرگ، رستوران، فست‌فود و چند واحد اداری می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان در جوار مجموعه‌های تاریخی کرمان از جمله بازار قدیمی، کاروانسرای وکیل و مجموعه گنجعلیخان این سیتی‌سنتر مکانی زیبا برای گردشگران داخلی و خارجی می‌شود که می‌توانند از آن بهره ببرند.

میرحسینی از احداث روف‌گاردن «پشت‌بام سبز» در مساحت 5 هزار متر مربع بر بام پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان خبر داد و افزود: این بام سبز همزمان با پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اذعان داشت: با توافق صورت گرفته با شهرداری کرمان دو قطعه زمین مجاور پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان برای احداث پارکینگ به ما واگذار می‌شود.

مشاور فنی پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان عنوان کرد: افزون بر 2 هزار واحد پارکینگ و تجاری در پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان پیش‌بینی شده است و در واقع بزرگترین پارکینگ طبقاتی منطقه است و معضلات مربوط به نبود پارکینگ بازار بزرگ کرمان برطرف می‌شود.

میرحسینی با اشاره به اینکه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نظارت دقیقی بر پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان دارد، افزود: مسائل تاریخی و فرهنگی در پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان لحاظ می‌شود.

وی افزود: نمای سیتی‌سنتر وکیل کرمان تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است که زیبایی شهر را دو چندان می‌کند و موجب حفظ بافت تاریخی منطقه می‌شود.

میرحسینی از طراحی سیتی‌سنتر وکیل کرمان توسط مشاوران کرمانی خبر داد و ابراز داشت: زمین و پروانه سهم آورده شهرداری کرمان در سیتی‌سنتر وکیل کرمان است و سرمایه‌گذار بخش خصوصی هم یک هزار میلیارد ریال سهم آورده دارد.

مشاور فنی پروژه سیتی‌سنتر وکیل کرمان ابراز داشت: پروژه شهربازی مسقف شهر کرمان از دیگر پروژه‌های در دست اقدام آقای طاهری و شرکا در استان کرمان است که در محل پارک مادر شهر کرمان احداث می‌شود.

میرحسینی با اشاره به اینکه عملیات ساختمانی شهربازی سرپوشیده کرمان در دست اقدام است، ابراز داشت: طرح این شهربازی به‌گونه‌ای است که به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این طرح باشیم.

وی عنوان کرد: عملیات سازه‌ای شهربازی سرپوشیده شهر کرمان در حال انجام است و حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از این پس سرعت بیشتری می‌گیرد، زیرا فضای مورد نیاز در اختیار سرمایه‌گذار قرار داده شده است.

انتهای پیام/80019/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول