اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی میاندرود خبر داد

تشکیل کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری در میاندرود

دادستان عمومی میاندرود از تشکیل معاونت برخورد با تخلفات اقتصادی، اقدامات ضد امنیت مردم و منافی عفت و همچنین کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری در این شهرستان خبر داد.

تشکیل کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری در میاندرود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت هفته قوه قضائیه با اشاره به حادثه هفتم تیر و شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی در بیان جایگاه علمی و انقلابی این شهید گفت: مقام شهید بهشتی آنقدر بالا بود که امام (ره) در مورد ایشان فرمودند:«بهشتی یک ملت بود» و این تعبیری بود که امام راحل در مورد هیچ فرد دیگری به کار نبردند.

دادستان شهرستان میاندرود در این زمینه افزود: بهشتی کسی بود که با افکار و تدبیر خود در راس هرم قضایی تحولات بزرگی را به وجود آورد و فعالیت‌ها و اقدامات وی آنچنان بود که مظلومیت در کنار نام این شهید تاکنون باقی مانده است.

وی با تاکید بر سلامت و قدرت دستگاه قضایی در ایجاد عدالت و امنیت در جامعه تصریح کرد: قوه قضائیه اگر بتواند با سلامت، صلابت و اقتدار مجری قانون باشد قطعا جامعه نیز در سلامت خواهد بود.

دادستان میاندرود با بیان اینکه تا قبل از شهریور 91 جرائم مربوط به مواد مخدر این شهرستان در مرکز استان بررسی و رسیدگی می‌شد، افزود: از این تاریخ، دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میاندرود در شهر سورک تاسیس شده است که بسیار مهم و لازم بوده است.

ملاکریمی با اشاره به تکمیل شعبات ویژه برای مبارزه با جرائم اقتصادی در سطح کلان و جرائم سازمان یافته در این شهرستان تصریح کرد: در این مورد شخصا پرونده‌ها را پیگیری می‌کنم و نتیجه را به اطلاع مردم خواهم رساند.

وی با بیان اینکه در همین شهرستان افرادی هستند که از 100 میلیون تا 1.5 میلیارد تومان وام گرفته‌اند اما طرح‌های خود را اجرایی نکرده‌اند، تصریح کرد: این پرونده‌ها باید بررسی شود، حتی اگر رئیس یک اداره و یا یک بانک در آن نقش داشته باشد.

دادستان شهرستان میاندرود با بیان اینکه هسته‌های پیشگیری از جرم در این شهرستان و حتی در روستاها ایجاد شده است و با انتقاد از فعالان در شهر سورک به دلیل تعلل در این زمینه تصریح کرد: از زمان تاسیس این هسته حتی یک مورد قتل نیز در این شهرستان زیاد است.

وی ادامه داد: در مورد قتل اتفاق افتاده در روستای محمدآباد و شهریارکنده نیز تاکنون افراد اصلی شناسایی و اقدامات لازم برای دستگیری آنان انجام شده است.

این مسئول همچنین با اشاره به لزوم صیانت از حقوق بیت‌المال و حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی، از تشکیل دو کمیته در دادسرای این شهرستان با همین عنوان و به ریاست دادستان شهرستان میاندرود خبر داد.

 انتهای پیام/86021/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول