اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

نگاه مثبت به سرمایه‌گذاری در کرمان مدنظر قرار گیرد

استاندار کرمان گفت: هماهنگی لازم با نگاه مثبت به سرمایه‌گذاری در استان‌ مورد توجه قرار گیرد.

نگاه مثبت به سرمایه‌گذاری در کرمان مدنظر قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در جلسه مشترک شورای اداری و قضائی استان کرمان اظهار داشت: مجموعه دستگاه‌های استان کرمان در یک فضای همدلی و رفاقت کارها را به پیش می‌برند. 

وی پیروز انتخابات را ملت بزرگ ایران دانست و عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت و قدرت به فعالیت خود ادامه دهند، همه ما برای نظام و انقلاب کار می‌کنیم.

نجار افزود: مسیر روشن و هدف مشخص است و ذره‌ای کوتاهی در هر مقطع زمانی قابل قبول نیست.

وی عنوان کرد: گاهی افرادی در چنین موقعیت‌هایی مطالبی را مطرح می‌کنند که نباید مورد توجه مسئولان ما باشد، بی‌اخلاقی‌ها و بی‌ادبی‌های عده‌ای ناآگاه نباید روی کار و تلاش ما اثر بگذارد.

نجار ابراز داشت: کار اجرایی بسیار دشوار است، هماهنگی‌ها و سلایق مختلف را کنار هم قرار دادن و اجرا کردن‌ آسان‌ نیست، اما در دولت نهم و دهم کارهای بزرگی انجام شده که همه این موارد را باید برای مردم بازگو کرد.

استاندار کرمان گفت: پیگیری جدی مصوبات دولت، مصوبات سفر، مسکن مهر و جذب کامل اعتبارات عمرانی مورد تاکید باشد، مدیران کل هماهنگی بیشتری با فرمانداری‌ها در انتصابات و توزیع بودجه‌ها و اعتبارات داشته باشند.

وی افزود: هماهنگی لازم با نگاه مثبت به سرمایه‌گذاری در استان را مورد توجه قرار دهید.

نجار با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از دستگاه قضا خواست با حرمت‌شکنان برخورد جدی داشته باشند و گفت: تنظیم بازار هم باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و تدبیری انجام شود که در ماه رمضان کمبودی وجود نداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: امنیت در ماه رمضان به ویژه شب‌های احیا نیز باید مانند گذشته تامین شود تا مردم با آسایش بیشتری از این فرصت معنوی استفاده کنند.

جواد کمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در این جلسه اظهار داشت: همه دست به دست هم دادند تا انتخاباتی باشکوه، بانشاط و حماسه‌ای آفریده شود.

وی ابراز داشت: اوج قانون‌مداری را در این دوره از انتخابات شاهد بودیم و جای شکرگزاری است که همه به کاندیدای منتخب تبریک گفتند.

کمالی افزود: ما بهترین شرایط را در استان کرمان شاهد هستیم و وحدت، هماهنگی و صمیمت میان مسئولان ما موقعیت‌ها و موفقیت‌های خوبی را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/80017/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول