اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر علوم:

توسعه دانشگاه‌ها در هشت سال اخیر چشمگیر بود

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: توسعه و رشد دانشگاه‌ها در طول هشت سال اخیر چشمگیر و بی‌سابقه بود که باید این روند حفظ شود.

توسعه دانشگاه‌ها در هشت سال اخیر چشمگیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمود ملاباشی ظهر امروز در آئین پنجاه و سومین گردهمایی معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که در دانشگاه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه‌ها در همه زمینه‌ها در طول هشت سال گذشته به شکل بی‌سابقه‌ای رشد یافته‌اند، که باید در راستای حفظ و تداوم روند فعلی گام برداشته شود.

وی به گسترش عادلانه مراکز دانشگاهی در مناطق مختلف کشور، اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون در اقصی نقاط کشورمان، جوانانی که به تحصیل و کسب مدارج علمی بالا علاقه‌مند هستند، به مراکز دانشگاهی مختلف دسترسی دارند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم تلاش برای حفظ سرمایه انسانی، تاکید کرد و گفت: این امکان فراهم شده است، تا دانشجویانی که در سایر کشورها تحصیل می‌کنند به داخل کشورمان برگردانده و در دانشگاه‌های داخلی پذیرش شوند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مسئولان را خادمان ملت، دانست و اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر کس در هر پست سازمانی که قرار گرفته است، مسئولیت خود را به منزله یک وظیفه عبادی می‌داند، و به طور مستمر برای خدمت به مردم تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تنظیم زیرساخت‌های الکترونیکی مختلف برای انجام امور دانشجویان در دست اقدام است، افزود: تاکنون 19 سایت راه‌اندازی شده و 12 سامانه نیز در موضوع‌های مختلف راه‌اندازی می‌شود، به طوری که با بهره‌برداری از آنها خدمات‌دهی به جامعه هدف تسهیل می‌شود.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول