اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد خراسان شمالی:

دانشجویان دانشگاه آزاد باید از ارزش‌های اخلاقی و هویت ملی و مذهبی دفاع کنند

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان خراسان شمالی گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باید از ارزش‌های اخلاقی و هویت ملی و مذهبی دفاع کنند.

دانشجویان دانشگاه آزاد باید از ارزش‌های اخلاقی و هویت ملی و مذهبی دفاع کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام مهدی نجفی  ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌ها و جشن 26 سالگرد دانشگاه آزاد اسلامی شیروان گفت: دانشجویان ما باید از سرمایه‌ای که نظام دینی برای دانشگاهیان ایجاد کرده است، حراست و حفاظت کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مهد عزت، آزادی و افتخار نظام اسلامی است، ادامه داد: این دانشگاه از لحاظ برخورداری از فناوری و توسعه نمونه است.

نجفی بیان داشت: امروز نتیجه فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی را در جای جای کشور مشاهده می‌کنیم که توانسته به خوبی پاسخگوی مشتاقان علمی جوانان این مرز و بوم در کسب تحصیلات عالیه باشد.

وی تصریح کرد: این دانشگاه با اهداف والی و ارزشمند یعنی خدمتگزاری به مردم در عرصه علم فعالیت خود را از دهه‌های گذشته آغاز کرده و با طی سریع قله‌های توسعه و پیشرفت توانسته نقش ارزنده‌ای در این خصوص ایفا کند.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان خراسان شمالی همچنین با تبریک نیمه شعبان گفت: چشمان منتظران، ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (ع) در انتظار ظهورش است، ظهوری که سرمنشأ عدل و عدالت و طلایه‌داران عزت مسلمانان و احقاق حقوق مظلومان جهان و مقابله با ستمگران تاریخ است.

وی یادآور شد: انتظار فرج امید به طلوع صبح رستگاری و سعادت است، اما آنچه مسلم است انتظار فرج زمانی محقق می‌شود که این آمادگی در همه مسلمانان و منتظران ظهورش ایجاد شود.

به گزارش فارس، در این آیین شماری از مسئولان شهرستانی، اساتید و دانشجویان واحد دانشگاه آزاد اسلامی شیروان حضور داشتند.

افزون بر این، 3500 دانشجو در 46 رشته تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی مشغول تحصیل  هستند.

انتهای پیام/63002/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول