اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خوی صورت می‌گیرد

رقابت 2800 نفر در آزمون ورودی به دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی از رقابت 2 هزار و 800 نفر داوطلب ورود به دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی خبر داد.

رقابت 2800 نفر در آزمون ورودی به دانشگاه آزاد اسلامی

محمدباقر محسنی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در خوی، از برگزاری آزمون سراسری مشترک دانشگاه‌های دولتی و آزاد در سال 92 در دانشگاه آزاد خوی خبر داد و اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور و با شرکت دو هزار و 800 داوطلب مرد و زن در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه ششم تا هشتم تیر ماه 92، آزمون مشترک دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی افزود: در این آزمون 323 داوطلب زن گروه آزمایشی علوم ریاضی به سئوالات عمومی و اختصاصی پاسخ می‌دهند.

محسنی گفت: یک هزار و نهصد و بیست و یک داوطلب روز جمعه در گروه آزمایشی علوم تجربی به رقابت می‌پردازند که از این تعداد یک هزار و 571 داوطلب زن و 350 داوطلب مرد در صبح جمعه در آزمون عمومی و اختصاصی آزمون سراسری شرکت می‌کنند

وی تصریح کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی نیز با شرکت 545 داوطلب زن در صبح روز شنبه هشتم تیر ماه 92 برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی با اشاره به دلیل انتخاب دانشگاه آزاد خوی برای برگزاری این آزمون، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی یکی از بزرگترین مراکز آموزش عالی آذربایجان غربی و خوی محسوب می‌شود، این مرکز علمی به عنوان مکان برگزاری کنکور 92 انتخاب شده است.

محسنی در پایان از فراهم آمدن امکانات مطلوب از قبیل سالن برگزاری آزمون، سیستم‌های سرمایشی، امکانات اطلاع‌رسانی، فضای اسکان و استراحت همراهان دانش‌آموزان در محل دانشگاه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام سازمان سنجش کشور نتایج اولیه آزمون سراسری به صورت کارنامه تنظیم شده است، در هفته دوم مرداد ماه 92 در خروجی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول