اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد بابل خبر داد

افزایش جذب دانشجو در دانشگاه آزاد بابل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل از افزایش جذب دانشجو در دانشگاه آزاد بابل با افزایش تعداد رشته‌های دانشگاهی خبر داد.

افزایش جذب دانشجو در دانشگاه آزاد بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام سید حسین ابراهیمیان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت بیست و هفتمین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار داشت: دانش میراثی ارزشمند و بافضیلت است.

وی تصریح کرد: ایرانیان هزاران سال پیش به اهمیت آموزش و آموختن علم و دانش توجه داشته و به آن پرداخته‌اند به طوری که نخستین دانشگاه جهان در ایران بنا شد.

این مسئول به اهمیت علم و دانش در زندگی بشر اشاره و افزود: دانش چراغ خرد و سرچشمه فضل است به طوریکه تمام مردم در امور زندگی، فرهنگی و دینی نیازمند به عالم و دانشمند هستند.

رئیس دانشگاه آزاد بابل گفت: دانشگاه محلی برای کسب علم، معرفت و دانش‌اندوزی است که انسان به وسیله آن به تعالی می‌رسد.

این مسئول بیان داشت: زیبایی و ارزش هر دانشی در عمل‌کردن به علم و تحمل حلم و شکیبایی در کسب دانش است پس خوش به حال کسی که به علم خود عمل کرده و از دانش دیگران هم بهره می‌گیرد.

ابراهیمیان به جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای سطح علمی کشور اشاره و افزود: این دانشگاه نقش عمده‌ای در توسعه همه‌جانبه و تولید علم داشته و در ارتقای سطح کیفی کشور سهیم بسزایی داشته است.

وی از حضور گسترده اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی تشکر و قدردانی کرد و اذعان داشت: حضور گسترده دانشگاهیان در امر انتخابات نشان از ولایت‌مداری نسل تحصیلکرده و جوان بوده و اثبات این حقانیت که جوانان ما سکان‌دار عرصه دینی و علمی درکشور هستند.

وی تصریح کرد: حضور در انتخابات تجلی ظهور اراده مردم و تداوم نظام و ولایت‌مداری محض بوده و سبب استحکام پایه‌های نظام و انقلاب شده است.

ابراهیمیان به فعالیت‌های انجام گرفته در این واحد دانشگاهی اشاره و گفت: در حوزه‌های آموزشی، پژوهش، اداری و مالی، عمرانی، دانشجویی و معاونت سما به ویژه فرهنگی قدم‌های بسیار اساسی در افزایش رشته و جذب دانشجو، ارائه تسهیلات رفاهی و مالی برای دانشجویان و کارکنان، توسعه عمرانی و ارتقای کیفیت علمی و پژوهشی برداشته شده است.

به گزارش فارس، در این مراسم از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانشگاه واحد بابل که دیروز پرچمدار عرصه‌های نبرد و امروز در عرصه علم و دانش در خط مقدم ارائه خدمت می‌کنند، تجلیل شد.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول