اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور:

هیئت امنای دانشگاه آزاد در چهار استان کشور راه‌اندازی می‌شود

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور از راه‌اندازی هیئت امنای دانشگاه آزاد در چهار استان کشور ظرف دو روز آینده خبر داد.

هیئت امنای دانشگاه آزاد در چهار استان کشور راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حیدرعلی شایانفر ظهر امروز در نخستین نشست اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: براساس اقدامات صورت گرفته به زودی هیئت امنای دانشگاه آزاد در استان‌های همدان، لرستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی راه‌اندازی و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های تهران، قزوین، مرکزی و البرز راه‌اندازی و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که افزایش هیئت امنا در سایر استان‌های کشور نیز در دستورکار قرار دارد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور ادامه داد: هیئت امنای دانشگاه آزاد با هدف توسعه آموزش عالی، افزایش مشارکت دانشگاهیان در مدیریت، تمرکز زدایی و افزایش انگیزه اساتید و دانشجویان تشکیل می‌شود.

شایانفر با بیان اینکه هم‌اکنون 441 نفر از مدیران استانی و اساتید برجسته عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد هستند، اذعان داشت: در هر استان، استاندار و امام جمعه مرکز استان، رئیس بزرگ‌ترین واحد دانشگاه آزاد اسلامی بوده و نمایندگان وزیران علوم و بهداشت و درمان، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دو نفر از شخصیت‌های علمی و فرهنگی و دو نفر از روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای مختلف عضو هیئت امنا هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی توانسته به نیازهای جوانان در بخش تحصیلات تکمیلی پاسخ داده و با توسعه رشته‌ها زمینه تحصیل علاقمندان به رشته‌های مختلف را فراهم سازد.

آیت‌الله قربانعلی‌ دری ‌نجف‌آبادی افزود: دانشگاه آزاد رسالت بسیار سنگینی در بخش تولید علم دارد و باید بکوشد تحول کیفی و نرم‌افزاری را در جامعه تحقق بخشد.

وی تصریح کرد: امروز تمام دانشگاه‌ها باید منویات مقام معظم رهبری در زمینه تولید علم را سرلوحه کار خود قرار داده و در راستای تحقق بخشی به آن از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: یکی از اولویت‌های مهم در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد تحول در علوم انسانی است که می‌طلبد مدیران این دانشگاه تمام سعی و تلاش خود را در این زمینه به کار ببندند.

استاندار مرکزی نیز تشکیل هیئت امنای دانشگاه آزاد را اقدامی ارزنده در راستای حل مشکلات عنوان کرد و گفت: با تشکیل کمیسیون‌های پیش‌بینی شده در هیئت امنای دانشگاه آزاد می‌توان تصمیمات خوبی اتخاذ و براساس نقشه تدوین شده حرکت کرد که این مهم موفقیت در رسیدن به اهداف را میسر می‌کند.

علی‌اکبر شعبانی‌فرد افزود: هیئت امنای دانشگاه‌های آزاد می‌توانند با هم افزایی و پوشش نیازهای یکدیگر وحدت رویه‌ای خاصی را در دانشگاه ایجاد کنند.

انتهای پیام/87003/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول