اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار:

رقابت 9 هزار و 462 داوطلب ورود به دانشگاه شهریار /29 حوزه آموزشی برای برگزاری کنکور فعال شدند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار با بیان اینکه کنکور سال 92 با امتحان گروه آموزشی ریاضی و فنی برگزار شد، گفت: 9 هزار و 462 داوطلب ورود به دانشگاه در شهرستان شهریار در پنج گروه آموزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت 9 هزار و 462 داوطلب ورود به دانشگاه شهریار /29 حوزه آموزشی برای برگزاری کنکور فعال شدند

ثمیر بانپرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار در مورد برگزاری کنکوری سراسری در این شهرستان گفت: تمامی اقدامات لازم برای برگزاری این مهم در این شهرستان به نحو مطلوب انجام شد.

وی با بیان اینکه این داوطلبان در پنج گروه آموزشی با یکدیگر رقابت می‌کنند، افزود: 29 حوزه آموزشی میزبان برگزاری امتحانات کنکور در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه خواهند بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار یادآور شد: در نوبت صبح روز پنجشنبه کنکور ریاضی و فنی، در نوبت عصر همان روز کنکور گروه هنر، در نوبت صبح روز جمعه کنکور گروه علوم تجربی و در نوبت همان روز کنکور گروه زبان خارجی برگزار شده است که در نوبت صبح روز شنبه کنکور گروه علوم انسانی برگزار خواهد شد.

بانپرور درباره تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در این امتحانات گفت: 9 هزار و 462 داوطلب ورود به دانشگاه در شهرستان شهریار شامل پنج هزار و 970 دختر و سه هزار 492 و پسر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی در خاتمه تصریح کرد: ابلاغ تمام دست‌اندرکاران برگزاری کنکور پنج گروه صادر و وظایف تمام این افراد مشخص شده است تا در برگزاری این امتحانات سرنوشت‌ساز همانند گذشته با مشکل رو‌به‌رو نباشیم.

انتهای پیام/2302/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول