اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت فدراسیون والیبال آغاز شد

نخستین دوره‌ مربیگری والیبال در دانشگاه آزاد بویین زهرا

نخستین دوره‌ مربیگری والیبال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا به همت فدراسیون والیبال آغاز شد.

نخستین دوره‌ مربیگری والیبال در دانشگاه آزاد بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، نخستین دوره کلاس‌های مربیگری والیبال درجه (سه) بانوان دانشگاهی در شهر بویین زهرا آغاز به کار کرد.

این دوره از کلاس‌های مربیگری به همت فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی در محل دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد بویین زهرا برگزار شد.

در دوره ورزشی یاد شده شرکت‌کنندگان از پنجم‌ تیر ماه در کلاس‌های پیش‌بینی شده برای آموزش رشته والیبال در سطوح مختلف توسط  فاطمه پاکدامن از مدرسان برجسته فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی آموزش می‌بینند.

نخستین دوره آموزش دوره‌های مربیگری والیبال جمهوری اسلامی تا 15 تیر ماه به مدت 10 روز آموزشی در دانشگاه آزاد واحد بویین زهرا ادامه می‌یابد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا طی سال‌های اخیر در حوزه توسعه ورزش بین دانشجویان فعالیت‌های اثر‌گذار و مطلوبی را به اجرا گذاشته است که به طور ویژه نیز مورد استقبال اقشار دانشجویان پسر و دختر این دانشگاه قرار گرفته است.

برگزاری محافل فرهنگی و مذهبی، توجه جدی به حلقه‌های معرفتی و صالحین، تقویت رو‌زافزون بسیج دانشجویی، اجرای همایش‌های گرامیداشت مفاخر دینی و انقلابی و دعوت از چهره‌های مطرح فرهنگی و سیاسی جزو اهم و شاخص برنامه‌های اجرا شده توسط معاونت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا بوده است.

رقابت هیجان‌آفرین و شورانگیز علمی سقوط تخم‌مرغ نیز در سال گذشته در این واحد دانشگاهی با شرکت اقشار دانشجویان برگزار شد و مورد استقبال و انعکاس‌های مختلف نیز قرار گرفت.

قرار است با توجه به استقبال دانشجویان شرکت‌کننده از کلاس‌های در حال برپایی دوره مربیگری درجه سه والیبال نیز ویژه آقایان برای این واحد دانشگاهی در بویین زهرا در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/77005/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول