اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان خبر داد

استقبال خوب مردم زنجان از نمایشگاه گل و گیاه

شهردار زنجان با اشاره به استقبال خوب مردم از نمایشگاه گل و گیاه زنجان گفت: خود نمایشگاه و برنامه‌های جنبی آن با استقبال قابل توجه مردم مواجه شده است.

استقبال خوب مردم زنجان از نمایشگاه گل و گیاه

حبیب ملایی‌یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه گل و گیاه زنجان به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی فضای سبز زنجان گشایش یافته است.

وی جلب مشارکت و همچنین آشنا شدن شهروندان با فضای سبز را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه گل و گیاه عنوان کرد و افزود: کارآفرینی و معرفی توانمندی‌های استان از دیگر اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه گل و گیاه زنجان است.

شهردار زنجان تعداد غرفه‌های چهارمین نمایشگاه گل و گیاه زنجان را 75 غرفه عنوان و اضافه کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از استان‌های سمنان، گیلان، تهران و برخی شهرستان‌ها مانند مراغه حضور دارند.

وی از برگزاری نخستین جشنواره عکس گل و گیاه در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: 113 عکاس با یک‌هزار و 245 عکس در جشنواره عکس زنجان شرکت کرده‌اند.

شهردار زنجان با بیان اینکه داوری عکس‌های رسیده به جشنواره عکس گل و گیاه زنجان توسط اساتید برجسته انجام شده است، اضافه کرد: از مجموع عکس‌های رسیده 31 عکس برتر انتخاب شده و تقدیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه گل و گیاه زنجان بر گل‌های آپارتمانی تاکید شده است، افزود: در این نمایشگاه به گل‌های باغ شیشه‌ای و گیاهان آبزی هم توجه شده ضمن اینکه نهال‌های مثمر و غیر مثمر، تزئین و غرفه‌آرایی هم در نمایشگاه زنجان ارائه شده است.

یگانه دایر شدن غرفه‌هایی برای گیاهان دارویی را از ویژگی‌های نمایشگاه گل و گیاه زنجان اعلام و تصریح کرد: در این نمایشگاه به کودکان در مورد نگهداری و کاشت گل و گیاه آموزش‌هایی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73004/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول