اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سلماس:

جوانان را باید با مساجد مانوس کرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سلماس گفت: باید در راستای مانوس کردن جوانان با مساجد گام برداشت.

جوانان را باید با مساجد مانوس کرد

حجت‌الاسلام مصطفی محمدلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه به فرا رسیدن دهه نکوداشت مساجد و غبارروبی مساجد، اشاره کرد و اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت این دهه، مساجد مناطق مختلف سلماس غبارروبی می‌شود.

وی افزود: دهه آخر شعبان دهه نکوداشت و غبارروبی مساجد نامگذاری شده است، که در آن مسلمانان نسبت به پاکسازی مساجد محله‌های خود اقدام می‌کنند، تا به این ترتیب به بهترین شکل ممکن از مهمانان خداوند استقبال شود.

محمد‌لو با اشاره به اینکه این حرکت فرهنگی و تعبدی در آستانه ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، افزود: مسلمانان مساجد را برای انجام مراسم‌های پرفیض این ماه ارزشمند و برای استقبال از مومنان آماده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مساجد باید در همه ایام سال غبارروبی شوند، خاطرنشان کرد: در همه فصول سال این اماکن و زیارتگاه‌ها باید در کانون توجه قرار گیرند، ولی این دهه یک فرصت برای فرهنگ‌سازی است، تا جوانان به این قبیل اماکن جذب شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سلماس خادمان مساجد را انسان‌هایی رستگار، دانست و اظهار داشت: خادمان افتخاری مساجد در نزد خداوند متعال از جایگاه رفیع برخوردار هستند، بنابراین همه باید به نوعی تلاش کنیم، در کنار چنین افرادی قرار گیریم.

انتهای پیام/61002/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول