اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعیاد شعبانیه صورت گرفت

اهداء 81 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد مشهد

مدیر کمیته امداد امام خمینی مشهد، از اهدای 81 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این اداره به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد.

اهداء 81 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی، قربانعلی حاجی‌زاده اظهار داشت: زوج‌های جوان، جشن آغاز زندگی خودشان در این ماه و با توجه به اعیاد آن قرار می‌دهند تا خاطره‌ای بیاد ماندنی را در اذهان اطرافیان‌شان برجای گذارند.

وی در ادامه بر ازدواج آسان تاکید کرد و ادامه داد: قانع بودن، تنظیم و داشتن برنامه‌ریزی در زندگی، صرفه‌جویی و الگو قراردادن سیره اهل‌بیت (ع) امری ضروری در زندگی زوج‌های جوان است چرا که آنان را به سعادت راهنمایی می‌کند.

حاجی‌زاده بیان کرد: کمیته امداد مشهد تلاش مضاعفی را در راستای حمایت از زوج‌های جوان دارد و آموزش‌های مناسبی در مورد تحکیم بنیان خانواده و مهارت‌های زندگی به این اقشار ارائه می‌کند.

مدیر کمیته امداد مشهد با بیان اینکه ازدواج سنتی حسنه و پیوندی الهی است که از این عامل سبب کامل شدن دین می‌شود، اظهار داشت:‌ 10 هزار و 570 دختر درآستانه ازدواج قرار دارند که در حال حاضر 219 نفر آنان ازدواج کرده‌اند و در نوبت جهیزیه هستند که امیدواریم با مشارکت خیرین این نوعروسان با دریافت جهیزیه هرچه سریع‌تر رهسپار به خانه بخت شوند.

وی لازمه اهداء جهیزیه به نوعروسان را حضور و شرکت در کلاس‌های آموزش مهارت‌های زندگی اعلام کرد و گفت: در کلا‌س‌های آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش‌هایی در بخش‌های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت روان و جسم به نوعروسان ارائه می‌شود تا علاوه بر ارتقای سطح علمی و آگاهی‌شان، زندگی موفقی را در کنار همسر و فرزندان خود ترسیم کنند.

حاجی‌زاده حضور خیران را در کمک به اهدای جهیزیه مورد تحسین دانست و تصریح کرد: در ایام و اعیاد شعبانیه، با مشارکت خیران مبلغ 870 میلیون ریال جمع‌آوری شد که 810 میلیون ریال در قالب جهیزیه به 81 نوعروس و مبلغ 60 میلیون ریال هدیه 2 میلیون ریالی به دامادهای تحت پوشش اهداء شد.

انتهای پیام/70004/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول