اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای به میدان آمدن خیرین در کمک به نیازمندان عنوان شد

عدم توازن میان درآمدها و هزینه‌های کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ توازنی میان درآمدها و هزینه‌های کمیته امداد این استان وجود ندارد و کمک‌های دولتی اکنون دیگر جوابگو نیست.

عدم توازن میان درآمدها و هزینه‌های کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد از سری نشست‌های فصلی این اداره‌کل با رسانه‌ها اظهار کرد: روز جوان را به همه مددجویان و خانواده‌های آن‌ها به خصوص جوانانی که زیر پوشش این نهاد هستند تبریک می‌گویم.

وی در همین ارتباط و در زمینه طرح اوقات فراغت نوجوانان زیر پوشش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امسال بیش از هزار دانش‌آموز مددجو در برنامه‌های اوقات فراغت ما شرکت دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به همین منظور تعداد 500 نفر در کانون جوانان پیرو ولایت حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان این‌که کمیته امداد با امکاناتی که دارد نمی‌تواند همه جامعه هدف را در اوقات فراغت زیر پوشش خود قرار دهد، افزود: به همین خاطر تعداد 500 نفر از جامعه هدف به دستگاه‌های دیگر برای گذراندن اوقات فراغت معرفی می‌شوند.

فرهادی از آمادگی اردوگاه امام حسین این نهاد واقع در دهنوی یاسوج برای پذیرش اردویی خبر داد و گفت: در هشت دوره 80 نفره از مددجویان مادر و دختر در این اردوگاه پذیرش می‌شود به این صورت که هر دانش‌آموز دختر به همراه مادر خود در این اردوها حضور پیدا می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست از لزوم ورود همه دستگاه‌ها، نهادها و ادارات به موضوع جهاد اقتصادی سخن به میان آورد و گفت: کمیته امداد وظیفه خود می‌داند که با فعالیت‌های مختلف اشتغال‌زایی و کارآفرینی این خواسته مقام معظم رهبری را اجابت کند.

فرهادی به ترویج و احیای سنت‌های حسنه در این استان و لزوم فرهنگ‌سازی آن‌ها اشاره کرد و گفت: یکی از این سنت‌ها شرکت در امور خیر است که باید دستگاه‌های اطلاع‌رسان و به ویژه مطبوعات و صدا و سیما در استان ما بیشتر به آن بپردازند.

این مسئول حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد به هزینه 315 میلیارد ریالی سال گذشته کمیته امداد استان اشاره و با بیان این‌که این هزینه‌ها در زمینه‌های مختلف به غیر از وام‌های پرداختی بوده، افزود: تعداد 5 هزار و 154 فقره وام خود اشتغالی معادل با 265 میلیارد ریال پرداخت کرده‌ایم.

فرهادی با بیان این‌که اگر یک روز بخواهیم از لیست کمک‌های دولتی خارج شویم وضعیت به گونه‌ای دیگر خواهد بود، تصریح کرد: با این نرخ مشارکتی که در استان وجود دارد کار در آن روز احتمالی بر ما بسیار سخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از این نشست از تعداد چهار هزار یتیم مددجو در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد 3 هزار و 200 یتیم زیر پوشش خیرین هستند و 700 یتیم دیگر چشم امید به یاری خیرین دوخته‌اند.

انتهای پیام/2571/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول