اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ملایر:

کودکان زیر پوشش کمیته امداد ملایر 6 هزار حامی دارند

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از حمایت 6 هزار حامی از کودکان یتیم زیر پوشش کمیته امداد ملایر خبر داد.

کودکان زیر پوشش کمیته امداد ملایر 6 هزار حامی دارند

علی کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: در راستای حمایت از کودکان یتیم و بی‌سرپرست در کمیته امداد همه ساله طرح حامی‌یابی با همکاری کمیته امداد انجام می‌شود.

وی گفت: امسال نیز طرح ملی حامی‌یابی از ابتدای سال جاری در شهرستان ملایر شروع شده و در این راستا مقداری از پولی که خیرین برای کمک به کودکان یتیم و بی‌سرپرست پرداخت می‌‌کنند در جهت سرمایه‌گذاری ایتام پس‌انداز می‌شود.

مدیر کمیته امداد ملایر تصریح کرد: در طرح حامی‌یابی با نام طرح «آتیه» میانگین حامیان در حمایت از کودکان یتیم و بی‌سرپرست کمیته امداد دو نیم نفر بود که از ابتدای سال که طرح حامی‌یابی شروع شده به چهار نفر رسیده است.

وی ابراز داشت: در کشور برای هر یتیم پنج حامی کار حمایت را انجام می‌دهند که امیدواریم بتوانیم با حمایت بیشتر حامیان در ملایر نیز حمایت پنج حامی را از کودکان زیر پوشش داشته باشیم.

کولیوند افزود: در حال حاضر یک هزار و 554 یتیم زیر پوشش کمیته امداد ملایر بوده که این تعداد از حمایت 6 هزار حامی برخوردار هستند.

وی ابراز داشت: در نشستی که با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر داشتیم قرار شد که همه ایتام دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد ملایر از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر هزینه تحصیلی دریافت کنند.

مدیر کمیته امداد ملایر از زیر پوشش بودن 7 هزار و 76 خانوار در قالب 13 هزار و 492 نفر در کمیته امداد ملایر خبر داد و گفت: این افراد از خدمات مختلف این نهاد با حمایت خیران برخوردار هستند.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول