اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای کمک به ارتقاء اشتغال

مددجویان کمیته امداد کهگیلویه برای ورود به بازار کار آموزش رایگان می‌بینند

مدیر کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه گفت: با هدف توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت دوره‌های آموزش مشاغل برای مددجویان شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.

مددجویان کمیته امداد کهگیلویه برای ورود به بازار کار آموزش رایگان می‌بینند

عنایت رحیمی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: با هدف آماده‌سازی فرزندان تحت حمایت کمیته امداد در کهگیلویه، دوره‌های آموزش مشاغل از سوی این نهاد حمایتی اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه برگزاری دوره‌های آموزشی برای فرزندان تحت حمایت را از برنامه‌های این نهاد حمایتی خواند و تصریح کرد: کمیته امداد این شهرستان برای ثبت‌نام از فرزندان مددجویان تحت حمایت جهت شرکت در دوره‌های آموزش مشاغل متعدد آمادگی کامل دارد.

رحیمی‌نیا با اشاره به نقش آموزش در پایداری مشاغل تصریح کرد: اشتغال‌زایی یکی از مهمترین نیازهای مددجویان تحت حمایت است که جهت تحقق این امر نیاز به آموزش حرفه‌های متعدد است.

وی توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت را گامی مهم برای جهش در میدان اقتصادی و نیز اهمیت جایگاه آموزش دانست و افزود: در این این دوره‌ها آموزش‌های لازم مبتی بر توسعه پایدار و متناسب با بازار کار و پتانسیل موجود در هر منطقه به منظور آماده‌سازی نیروی کار ماهر برای واحدهای تولیدی و خدماتی به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

وی شرکت بیش از 1500 مددجوی تحت پوشش در دوره‌های آموزشی سال گذشته را متذکر شد و اذعان داشت: این افراد در دوره‌های آموزشی خیاطی، تعمیر موبایل، پرورش زنبور عسل، گلیم فرش، تولید کیف، تعمیر لپ‌تاپ و باغبانی شرکت نموده و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

رحیمی‌نیا ادامه داد: در سال جاری برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری دوره‌های آموزش نقشه‌کشی ساختمان، حسابداری، مدیریت و کامپیوتر جهت نیمه اول سال انجام شده که در صورت استقبال مددجویان این دوره‌ها از هفته‌های آینده شروع خواهد شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه افزود: کلیه هزینه‌های آموزش این دوره‌ها از طریق این نهاد پرداخت و  به تمامی کسانی که در این دوره‌ها شرکت کنند در صورت موفقیت گواهینامه معتبر از فنی‌و حرفه‌ای شهرستان به آنها اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام/82016/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول