اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چناران:

اداره تبلیغات اسلامی در شناخت توطئه‌‌های فرهنگی بیگانگان نقش مهمی دارد

فرماندار چناران گفت: اداره تبلیغات اسلامی نقش به سزایی در شناخت توطئه‌‌های فرهنگی، تبلیغی بیگانگان دارد.

اداره تبلیغات اسلامی در شناخت توطئه‌‌های فرهنگی بیگانگان نقش مهمی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سیدعلی حسینی صبح امروز در بازدید از سازمان تبلیغات اسلامی چناران ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی اهداف عالیه‌ای چون احیاء و اشاعه اندیشه تابناک اسلام و تقویت روح عبودیت الهی و ترویج اخلاق اسلامی در میان مردم به ویژه نسل جوان و دفاع از اصول اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و شناخت توطئه‌‌های فرهنگی، تبلیغی بیگانگان و تبیین انحطاط و بطلان مکتب‌های الحادی و انحرافی را برعهده دارد.

وی افزود: الحمدالله این سازمان در گسترش و انجام این اهداف همیشه موفق بوده در نتیجه نیاز به توجه بیشتر مسئولان ارشد نظام برای تامین امکانات و نیروی انسانی دارد.

فرماندار چناران ادامه داد: فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی چناران در ابعاد مختلف فرهنگی و دینی با توجه به کمبود امکانات و نیروی انسانی بسیار تحسین برانگیز است.

حسینی از مشارکت و همکاری در برگزاری همایش‌‌ها، جشنواره‌‌ها و نمایشگاه‌های فرهنگی دینى به منظور تعمیق و گسترش معارف اسلامی از رئیس و پرسنل اداره تبلیغات اسلامی چناران تقدیر کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام حسین مهدوی‌پارسا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی چناران از حضور فرماندار شهرستان تقدیر کرد و گفت: مسئولان شهرستان در برگزاری برنامه‌های این اداره کمک حال ما باشند تا بتوانیم به اهداف عالیه سازمان در گسترش فرهنگ اسلامی برسیم.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول