اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تاکید کرد

لزوم توجه به ترویج مبانی دینی و فرهنگی بین زائرین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به حضور پرشور زائرین در استان قم در ایام نیمه شعبان، بر لزوم توجه به ترویج مبانی دینی، فرهنگی در بین زائرین تاکید کرد.

لزوم توجه به ترویج مبانی دینی و فرهنگی بین زائرین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری استانداری قم مستقر در مسجد مقدس جمکران، مرتضی اسماعیلی طبا با تاکید بر لزوم توجه به ترویج دین و فرهنگ در زمان اوج حضور مذهبی مردم در استان قم گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای مصوبات ستاد تسهیلات زائران استان قم اقدام به برپایی دو نمایشگاه عکس مهدوی، شامل پوسترهای مهدوی در منطقه چهارمردان کرده است.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه شامل پوسترهای فرهنگی و هنری، تابلوهای مهدوی و آثار هنرمندان شاخص استان در صحن حضرت جوادالائمه(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) و با همکاری آستان مقدس آن حضرت از دیگر برنامه‌هایی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ایام نیمه شعبان برگزار کرده است.

اسماعیلی طبا افزود: یکی دیگر از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این ایام، برپایی ایستگاه صلواتی کنار درب سه مسجد مقدس جمکران به همراه ایجاد پایگاه فرهنگی برای عرضه نرم افزار‌های مهدوی با تخفیف ویژه به زائرین و مجاورین مسجد مقدس جمکران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: نصب انواع بنر در سطح شهر به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان(عج) یکی دیگر از اقداماتی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در راستای ترویج فرهنگ مهدوی انجام داده است.

وی تصریح کرد: توزیع اقلام فرهنگی و هنری در بین زائرین و مجاورین مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان از دیگر اقداماتی است که این اداره کل در زمان برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های نیمه شعبان انجام داده است.

انتهای پیام/2258/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول