اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اردوگاه کار‌درمانی آراسنج قزوین:

فعالیت‌های فرهنگی موجب متحول شدن رفتار مددجویان می‌شود

رئیس اردوگاه کار‌درمانی آراسنج قزوین گفت: انجام و توسعه فعالیت‌های فرهنگی در زندان‌ها موجب متحول شدن رفتار مددجویان می‌شود.

فعالیت‌های فرهنگی موجب متحول شدن رفتار مددجویان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان قزوین، سید محمد ابراهیمی اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در این اردوگاه و آشنایی مددجویان با نماز، احکام و مسائل شرعی توانسته‌ایم رفتار مددجویان را تغییر دهیم.

وی خاطر نشان کرد: مددجویانی که با شرکت در کلاس‌ها و برنامه‌های فرهنگی اصلاح شده و ابراز ندامت در آنان وجود داشته باشد از لحاظ قضایی نیز کمک شایانی به آنان خواهد شد.

ابراهیمی عنوان کرد: زندان به عنوان پایگاه اصلاح و تربیت بزهکاران، ضامن حفظ ارزش‌های انسانی و تکریم مددجویان و خانواده آنان به شمار می‌رود.

وی تأکید کرد: باید با تمام توان برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی تلاش کرد و در این راه از کمک و تجربه مربیان و استادان متخصص در رشته‌های مختلف در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان بهره برد.

وی ادامه داد: آموزش نظری و عملی و حرفه‌آموزی زندانیان راهکار مهمی برای کنترل آسیب‌ها در درون زندان‌ها است.

به گفته وی باید از تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌ها در خصوص اصلاح و تربیت نفوس به خطا رفته بهره‌برداری کرد.

رئیس اردوگاه کار درمانی آراسنج قزوین بیان کرد: مسؤلان زندان برنامه‌های جامعی در خصوص اصلاح و تربیت مددجویان و بازگشت سعادت‌مندانه آنان به جامعه در پیش دارند و تلاش خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

ابراهیمی تأکید کرد: در زمینه آموزش قرآنی و آشنا کردن مددجویان با مسائل دینی و مذهبی برنامه‌های بسیار خوبی در زندان در حال اجرا است.

وی ضمن ارائه عملکرد فرهنگی این اداره و تشریح برنامه‌های که در حال اجرا هستند، گفت‌: در زندان برنامه‌های زیادی برای سلامت جسم و روح مددجویان در نظر گرفته شده است که با تلاش فراوان کارکنان این مجموعه برگزار می‌شود.

وی در خاتمه تأکید کرد: برنامه‌های فرهنگی در راستای رشد و ارتقای فکری مددجویان بسیار مؤثر است و به بازگشت شرافت‌مندانه مددجویان کمک شایانی می‌شود.

انتهای پیام/77001/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول