اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد

شناسایی استعدادهای جوانان در هسته‌های فرهنگی جوان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: شناسایی استعدادهای جوانان از مهم‌ترین اهداف تشکیل هسته‌های فرهنگی جوان در سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین است.

شناسایی استعدادهای جوانان در هسته‌های فرهنگی جوان

حجت‌الاسلام عباس نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه جوانان استعدادهایی در زمینه‌های مختلف از جمله نقاشی، شاعری، نویسندگی، انفورماتیک و گزارشگری دارند، اظهار داشت: روحانیون و مربیان در هسته‌های فرهنگی جوان با برقراری ارتباط با جوانان استعدادهای آنان را شناسایی می‌کند.

وی اضافه کرد: روحانیون و مربیان با شناسایی این استعدادها عزم جوانان را برای ادامه دادن فعالیت‌هایشان ارتقا می‌دهند تا آنان با پرورش استعدادهایشان در زندگی به موفقیت خوبی برسند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین هر ساله در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان برنامه‌های مختلفی را در ایام تابستان برگزار می‌کند، ابراز داشت: تشکیل هسته‌های فرهنگی و بوستان معرفت از جمله این برنامه‌ها است.

این مسئول اذعان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در دو حوزه هسته‌های فرهنگی جوان برای جوانان در رده سنی 15 تا 25 سال و در بوستان‌های معرفت برای کودکان و نوجوانان در رده سنی هفت تا 15 برنامه‌های مختلفی را در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت آنان برگزار می‌کند.

نظری عنوان کرد: هسته‌های فرهنگی جوان و بوستان‌های معرفت در روستاها، شهرها و شهرستان‌های مختلف استان قزوین از جمله تاکستان، آوج، قزوین، البرز، بوئین زهرا و آبیک تشکیل شده است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: بیشتر برنامه‌های هسته‌های فرهنگی جوان و بوستان‌های معرفت در مساجد و مدارس استان قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برپایی برنامه‌های هسته‌های فرهنگی جوان محدود به زمان و مکان ندارد، اذعان داشت: مربیان و روحانیون می‌توانند با توافق جوانان این هسته‌های فرهنگی را در هر زمان و مکانی از جمله پارک، کوه و مدرسه برگزار کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه فصل تابستان با ماه مبارک رمضان تداخل دارد، اظهار داشت: روحانیون و مربیان به همین دلیل در این ایام می‌توانند در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان برنامه‌های بیشتری را در هسته‌های فرهنگی جوان برای آنان برگزار کنند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برای ارتقای کیفیت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در فصل تابستان بین مربیان و روحانیون کتاب و جزوات مختلفی در زمینه‌های اعتقادی، اخلاقی و احکام شرعی توزیع می‌کند، بیان کرد: با توزیع این کتاب‌ها اطلاعات و نحوه آموزشی این مربیان و روحانیون افزایش می‌یابد و آنان بهتر می‌توانند نیازهای فکری و اعتقادی کودکان، نوجوانان و جوانان را پاسخ دهند.

انتهای پیام/77009/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول