اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین خبر داد

آموزش صنایع ساختمانی در کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین

رئیس کانون اصلاح و تربیت پسران استان قزوین از آموزش حرفه‌ای صنایع ساختمانی در این مرکز خبر داد.

آموزش صنایع ساختمانی در کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی قزوین، حسن نورمحمدی اظهار داشت: 15 نفر از مددجویان زیرپوشش کانون با گذراندن دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، حرفه صنایع ساختمانی را زیر نظر مربیان مجرب فرا می‌گیرند.

نورمحمدی به برگزاری آزمون جامع فنی و حرفه‌ای، ویژه مددجویان اشاره کرد و افزود: این آزمون در ادامه برنامه‌های آموزشی در مجموعه کانون اصلاح و تربیت در دو رشته صنایع ساختمانی و صنایع دستی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حرفه‌آموزی نیاز اصلی مددجویان زیر 18 سال برای تغییر رفتار و ایجاد زندگی سالم است و به همین دلیل اقدامات آموزشی فنی و حرفه‌ای در رأس همه برنامه‌های کانون قرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: حرفه صنایع ساختمانی نوعی  آموزش کاربردی است که در آینده برای انتخاب شغل به این مددجویان کمک شایانی می‌کند.

نورمحمدی با بیان اینکه در حال حاضر همه مددجویان در رشته‌های آموزشی کانون فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته، فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای بیشتر مورد استقبال آنان است و با علاقه‌مندی خاصی در کلاس‌های آموزشی این حرف شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، زیر نظر اداره کل فنی و حرفه‌ای و با حضور مربیان رسمی آن برگزار می‌شود که مددجویان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و موفقیت در آزمون این دوره، گواهینامه رسمی در رشته خود را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/2667/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول