اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان اعلام کرد

افتتاح ‌‌12 پروژه مهم ‌استان زنجا‌ن با حضور احمدی‌نژاد‌

استاندار زنجان از ‌سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور ‌به استان زنجان خبر داد و گفت: همزمان با حضور رئیس‌جمهور در زنجان 12 پروژه بسیار مهم در استان افتتاح می‌شود.

افتتاح ‌‌12 پروژه مهم ‌استان زنجا‌ن با حضور احمدی‌نژاد‌

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان‌ اظهار کرد: باید تا پایان دولت خدمتگزار همه مدیران استانی فعالیت‌های خود را انجام دهند.

وی بر ضرورت جذب اعتبارات وزارتخانه‌ها از سوی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: هنوز هم فرصت برای جذب اعتبارات تا پایان تیر ماه سال‌جاری وجود دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه مسئولان استانی باید تا ریال آخر اعتبارات توسط استان جذب شود، خاطرنشان کرد: برگشت اعتبارات نشان از ضعف مدیران است.

وی با اشاره به اینکه تا جایی که ممکن است باید در جذب اعتبارات تلاش شود، افزود: جذب اعتبارات موجب اجرای مطلوب پروژه‌ها می‌شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه در سال 90 با درایت دیوان محاسبات استان زنجان چند‌ میلیارد به استان برگشت داده شد، افزود: دیوان محاسبات مانع از برگشت این اعتبارات به خزانه شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از گیرهای پروژه‌ها توسط دیوان محاسبات استان حل شد، یادآور شد:‌ باید در سال‌جاری نیز از برگشت اعتبارات به خزانه جلوگیری شود.

استاندار زنجان از انجام سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور با معاون رئیس‌جمهور به استان زنجان خبر داد و گفت: همزمان با حضور رئیس‌جمهور در زنجان 12 پروژه بسیار مهم در استان افتتاح می‌شود.

وی از کلنگ‌زنی چند پروژه نیز در زنجان خبر داد و گفت: تعداد پروژه‌های کلنگ‌زنی ناچیز است.

رئوفی‌نژاد بر ضرورت پیگیری اجرای پروژه‌های مختلف در استان تاکید کرد و گفت: باید تا لحظه آخر اجرای مطلوب پروژه‌ها مورد توجه استان باشد.

استاندار زنجان خدمت به مردم را از اهداف دولت عنوان کرد و گفت: باید خدمات لازم در بخش‌های مختلف به مردم ارائه شود.

وی دستاوردهای نظام اسلامی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برای حفاظت از دستاوردهای نظام باید تلاش کرد.

انتهای پیام/73003/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول