اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خواستار شد

تلاش مدیران دستگاه‌ها برای پرشور برگزار شدن انتخابات

استاندار قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر لزوم تلاش مدیران در راستای فراهم کردن زمینه‌های برگزاری پرشور و حماسی انتخابات در استان قم تأکید کرد

تلاش مدیران دستگاه‌ها برای پرشور برگزار شدن انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، مدیرکل منابع طبیعی، عالی‌پور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، ذاکری مدیرکل گمرک، رضایی مدیرکل حج و زیارت، قطبی مدیرکل زندان‌ها، جلالی مدیرکل کمیته امداد، فقیه‌زاده رئیس جهاد دانشگاهی، نبوی مدیرعامل توزیع نیروی برق و دهناد رئیس مجمع امور صنفی استان مدیرانی بودند که با استاندار قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

کرم رضا پیریایی در این دیدارها، ضمن استماع گزارش عملکرد مدیران ادارات و سازمان‌های یاد شده ارشادات و تذکرات لازم را در خصوص ضرورت تسریع در روند اجرای امور و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت دستگاه‌های استان ارائه کرد.

وی با بیان اینکه باید همواره نگاه اعتقادی به خدمت داشت، لزوم اهتمام جدی مدیران به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله را خواستار شد و گفت: مدیران باید با تمام توان و قدرت و تا آخرین لحظه خدمت، خدمت‌رسانی شایسته به زوار و مجاورین کریمه اهل بیت(س) را سرلوحه کار خود قرار دهند.

استاندار قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی، بر لزوم تلاش مدیران در راستای فراهم کردن زمینه‌های برگزاری پرشور و حماسی انتخابات در استان قم تأکید کرد.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول