اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان مازندران:

منتخب ملت در مازندران از مدیران فراجناحی استفاده کند

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به مشکلات، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مازندران برای توسعه پایدار از رئیس جمهور منتخب خواست با گزینش مدیران باتجربه، کارآمد و فراجناحی در کادر مدیریتی مازندران تغییر و تحولی شایسته ایجاد کند.

منتخب ملت در مازندران از مدیران فراجناحی استفاده کند

حسین نیازآذری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با ابراز خرسندی از انتخاب حسن روحانی به عنوان هفتمین رئیس جمهور کشور بیان داشت: حماسه اقتصادی با سر پنجه‌های تدبیر و نگاه کارشناسی تحقق می‌یابد و از آنجایی که  خاستگاه رئیس جمهور منتخب یک مرکز تحقیقات استراتژیک بوده بارقه‌های امید در جامعه زنده شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با تبریک و احترام به انتخاب شایسته ملت سرافراز ایران اسلامی نگاه معطوف به عقلانیت و خردورزی را گفتمان پیش‌روی کشور خواند و افزود: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد دولت منتخب ملت را در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده یاری کند.

نماینده مردم بابل در خانه ملت در ادامه با تأکید بر برنامه‌ریزی بر پایه مطالعات دقیق علمی، نگاه حسن روحانی را عالمانه و تخصص‌گرایانه خواند و گفت: با انتخاب دکتر روحانی فرآیند امور کشور با تدبیر و دقت کارشناسی توامان خواهد بود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 92 کشور با اشاره به سوابق ارزنده و طولانی حسن روحانی در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی و تجارب ارزشمند در عرصه دیپلماسی و برخورداری از مشاوران متخصص و با تجربه، تعامل  نمایندگان با رئیس جمهور منتخب را سازنده و پویا خواند و گفت: فضای حاکم بر روابط بین مجلس و دولت جدید  صمیمانه، همگرایی و منطبق بر مبانی و معیارهای علمی و کارشناسی خواهد بود.

نیازآذری با اشاره به مشکلات، چالش‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان مازندران برای توسعه پایدار و متوازن از رئیس جمهور منتخب خواست با گزینش مدیران باتجربه، کارآمد و فراجناحی در کادر مدیریتی استان مازندران تغییر و تحولی شایسته ایجاد کند و با تدبیر، امید و خط اعتدال و میانه‌روی را در مردم مازندران حاکم کند.

نماینده شهرستان بابل در مجلس سطح برخی مدیران استان مازندران را در تراز شان و جایگاه مردم  مازندران ندانست و تسریع در پیشرفت استان مازندران را منوط به شایسته‌گزینی و بکارگیری مدیران توانمند، باتجربه و غیرجناحی خواند.

انتهای پیام/2296/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول