اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در شهرستان دشتستان:

ولایت‌مداری و کارآمدی مشخصه مدیران قالیباف/قالیباف برای اشخاص خط قرمزی ندارد

دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در شهرستان دشتستان با تاکید بر آنکه قالیباف هیچ خط قرمزی برای اشخاص قائل نیست، گفت: پایبندی به اصول نظام و قانون اساسی، محبت به ولایت و کارآمدی شاخصه انتخاب مدیران توسط قالیباف است.

ولایت‌مداری و کارآمدی مشخصه مدیران قالیباف/قالیباف برای اشخاص خط قرمزی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد عربزاده در همایش بزرگ میثاق با شهدا در گلزار شهدای شهر برازجان اظهار داشت: انتخابات پیش رو یکی از مهم‌ترین انتخابات‌ها در صحنه سیاسی کشور است و تمامی معاندان خارجی نظام اسلامی و وابستگان داخلی آنها به آن چشم دوخته‌اند.

دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: تحقق حماسه سیاسی که یکی از تکالیف رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی است، مهم‌ترین هدفی است که تمامی آحاد جامعه اسلامی در انتخابات 24 خرداد باید برای تحقق آن تلاش کنند.

عربزاده بیان داشت: با توجه به مشکلاتی که در کشور شاهد هستیم، دولت آینده باید گوش شنوا و توانی بالا برای رفع مشکلات و معضلات را داشته باشد و دکتر قالیباف در 35 سال گذشته در تمامی مسئولیت‌ها عملکردی موفق و روشن داشته است.

وی اضافه کرد: درگیری، اختلافات و مناقشات سیاسی از خطراتی است که هر دولتی با آن مواجه است و مانع از حرکت دولت‌ها در مسیر صحیح خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم می‌شود؛ کارنامه خدمات قالیباف در سه دهه گذشته نشان می‌دهد که همواره به دور از حواشی در مسیر انجام وظایف و خدمت به مردم تلاش خود را به‌کار گرفته است.

این فعال سیاسی عدالت را مهم‌ترین رویکرد قالیباف دانست و اذعان داشت: عدالت اجتماعی در کنار عدالت اقتصادی لازمه پیشرفت و توسعه جوامع است و این امر در سوابق اجرایی و برنامه‌های دکتر قالیباف به‌طور واضح و صریح متجلی است.

عربزاده عنوان کرد: مدیریت بسته به ریشه بسیاری از مشکلات امروز کشور است و با تغییرات جدی و اساسی در حوزه‌های مدیریتی می‌توانیم مشکلات اقتصادی و اجتماعی که امروز گریبان‌گیر مردم است را حل کنیم.

وی افزود: پرهیز از وعده‌های غیر واقعی از خواسته‌های اساسی مردم از کاندیداهای ریاست جمهوری است و دکتر قالیباف همواره در مناصب و مسئولیت‌های مختلف عملگرایی و تحقق وعده‌ها را ثابت کرده است.

دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در شهرستان دشتستان یادآور شد: شایسته‌سالاری از انتخاب مدیران از ویژگی‌های مهم دکتر قالیباف است و ایشان در انتخاب مدیران همواره مشخصه‌های پایبندی به اصول نظام و قانون اساسی، محبت به ولایت و کارآمدی را مدنظر داشته و هیچ خط قرمزی برای اشخاص قائل نبوده است.

عربزاده بیان داشت: مشکلات، معضلات و وضعیت نابه‌سامان اقتصادی یکی از دغدغه‌های اساسی مردم در شرایط فعلی است و دکتر قالیباف قول داده که طی دو سال با همکاری مردم، نخبگان و دانشمندان مشکلات اقتصادی را حل کند و کارنامه درخشان ایشان ضمانتی بر تحقق این وعده اقتصادی است.

وی با اشاره به گفته‌های قالیباف در برنامه تلویزیونی دوربین گفت: وقتی دکتر قالیباف در برنامه تلویزیونی به مردم شریف ایران اسلامی می‌گوید "صدایم را ضبط کنید، حرفهایم امانتی نزد شماست و حرف‌های امشب من به عنوان میثاق‌‌نامه با ملت است" نشان از صداقت در گفتار و عزم جدی ایشان برای تحقق وعده‌ها را دارد.

دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در شهرستان دشتستان اظهار داشت: برنامه‌ریزی یکی از نیازهای اساسی دولت آینده است و دکتر قالیباف به کمک نخبگان و متخصصان در راستای اهداف چشم‌انداز نظام برنامه‌های لازم برای توسعه میهن اسلامی را انجام داده است.

وی افزود: دکتر قالیباف با احساس تکلیف و شناخت دقیق از وضعیت امروز کشور و مشکلات پا به عرصه انتخابات گذاشته و با همراهی نخبگان مشکلات تمامی استان‌‎ها را شناسایی کرده و برای پیشرفت هر استان برنامه اختصاصی دارد.

عربزاده کارنامه موفق قالیباف را بزرگ‌ترین ضمانت برای اهداف و برنامه‌های وی دانست و تصریح کرد: برنامه‌ریزی به تنهایی پاسخگوی رفع مشکلات نیست و باید کارنامه افراد ضمانت اجرایی برنامه‌ها و اهداف آنها باشد.

انتهای پیام/2452/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول