اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

توسعه خدمات در کلانشهر کرج در دستور کار مدیران مناطق است

شهردار کرج گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده توسعه خدمات در کلانشهر کرج در دستور کار تمامی مدیران مناطق است.

توسعه خدمات در کلانشهر کرج در دستور کار مدیران مناطق است

سیدعلی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: کلانشهر کرج برای توسعه و پیشرفت نیازمند توجه بیشتر است لذا باید تمامی تلاش خود را برای شناسایی نیازهای این مهم بیش از گذشته کرده و با برنامه‌ریزی‌های اصولی خدمات خود را در زمینه‌های مختلف در کرج بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کلانشهر کرج دارای شهرهای اقماری بسیاری است و همچنین به لحاظ پراکندگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد باید توسعه طرح‌های خدماتی و عمرانی را در این مناطق بیشتر کنیم.

این مسئول با بیان اینکه بسترهای توسعه خدمات در این شهرستان فراهم است، افزود: با اختصاص اعتبارات و همچنین استفاده از توانمندی‌های موجود می‌توانیم مسیر توسعه خدمات‌رسانی به مناطق مختلف این کلانشهر را با پیشرفت همراه کنیم.

وی ادامه داد: برخی از مناطق این شهرستان دارای محرومیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف هستند که می‌طلبد تا با تدابیر لازم به سمت آبادانی پیش برویم.

*توسعه تقاطع‌های غیرهمسطح و پل در کرج

شهردار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود بر توسعه تقاطع‌های غیرهمسطح و پل در کرج تأکید کرد و گفت: یکی دیگر از اقداماتی که باید در کرج انجام داد توسعه تقاطع‌های غیرهمسطح و ساخت پل در کرج است.

آقازاده افزود: رشد عمرانی در این کلانشهر نیازمند توسعه تقاطع‌های غیرهمسطح است که با توجه به اهمیت موضوع احداث این سازه‌های عمرانی ترافیکی در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار کرج تأکید کرد: البته توسعه عمرانی شهر در عرصه‌های مختلف باید صورت گیرد لذا توجه به توسعه تمامی پروژه‌های عمرانی در کرج امری ضروری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2302/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول