اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

خدمت به مردم سرلوحه کار مدیران باشد

استاندار کردستان گفت: خدمت به مردم باید سرلوحه کار مدیران باشد.

خدمت به مردم سرلوحه کار مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در دیدار با شهردار این شهر، با چشمگیر دانستن فعالیت‌های این نهاد به ویژه طی دو سال اخیر از تلاش‌های کارکنان شهرداری قدردانی کرد.

 

وی با تأکید بر وجود نگاه مثبت میان مردم به شهرداری سنندج، این اتفاق را حاصل خدمت صادقانه و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این نهاد عنوان کرد.

 

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: خدمت به شهروندان امر پسندیده‌ای است که باید سرلوحه کار تمامی مدیران قرار گیرد، چرا که رضای خدا و خلق در همین موضوع است.

 

شهردار سنندج نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های استاندار کردستان به ویژه در اتمام طرح‌های نیمه‌تمام به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان شهرداری و پروژه‌های مرتبط با آن پرداخت.

 

مهدی حسام‌شریعتی تصریح کرد: حمایت استاندار در اجرای طرح‌های نیمه تمام شهرداری ستودنی است و همین عامل موجب شده تا مدیران شهرداری نیز تمام همت و تلاش خود را در راستای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام صرف کنند.

 

وی با بیان اینکه بار اصلی وظایف در شهرداری به عهده مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌های این نهاد است، خاطرنشان کرد: باید از زحمات این کارکنان خدوم و زحمتکش تقدیر کرد.

 

شهردار سنندج در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با اتخاذ تدابیر مناسب زمینه رشد و ارتقای فعالیت‌های عمرانی در سنندج فراهم شود.

 

انتهای پیام/79012/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول