اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی مرغ در محور بیجار/ بی‌پولی بهانه مدیران ناتوان است

فرماندار بیجار گفت: مدیران با کمترین امکانات باید در فراهم‌آوردن بسترهای مناسب شهرستان تلاش کنند چراکه بی‌پولی بهانه مدیران ناتوان است.

راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی مرغ در محور بیجار/ بی‌پولی بهانه مدیران ناتوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان بیجار که در دفتر فرمانداری برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد مبارک شعبانیه به اهمیت مدیریت کارآمد در شهرستان اشاره و اظهار کرد: تمامی بسترها برای پیشرفت و آبادانی شهرستان بیجار فراهم است و در این راستا مدیران می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیشرفت در تمامی زمینه‌ها نیازمند کار تیمی است تصریح کرد: خدمت‌گزاران به نظام اسلامی برای نیل به پیشرفت و توسعه باید با اعتقاد کار کرده  و همواره انجام کار تیمی را در دستور کار خود قرار دهند و از بهانه تراشی‌های بیهوده بپرهیزند.

کریمی با بیان اینکه دستور مقام معظم رهبری به مردم بیجار آبادانی و ماندن در این شهرستان بود عنوان کرد: در صورت سرلوحه قراردادن سه عنصر اعلام شده از جانب رهبر معظم تحت عنوان اتحاد، حضور، آگاهی رمز موفقیت تمامی میادین است و در صورت آبادانی شهرستان بیجار نیز تمامی آسیب‌های اجتماعی از بین خواهد رفت.

وی آبادانی شهرستان بیجار را نیازمند تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل بیان کرد و گفت: در این خصوص نیز نیازمند مدیریت قوی و کارآمد هستیم زیرا مدیریت قوی موجبات پیشرفت را فراهم خواهد کرد.

فرماندار بیجار در این نشست چند خبر نویدبخش در راستای پیشرفت و بهبود شهرستان بیجار را داد و گفت: به زودی موزه مردم‌شناسی بیجار گروس در مجتمع فرهنگی پارک شاهد شهر بیجار و محل نمایشگاه‌های دائمی بیجار راه‌اندازی و احداث خواهد شد.

وی همچنین از راه‌اندازی پروژه‌های پارک الغدیر، مبادی ورودی شهر و پارک سراب خبر داد و گفت: احداث پارک کوهی شهید کریمی واقع در ارتفاعات کوه نصار بیجار با 2500 متر مسیر جاده از جمله پروژه‌های عظیم در حال اجرا است.

مسرت‌بخش‌ترین خبر فرماندار بیجار بازسازی استخر ناتمام بیجار بود که با این عنوان بیان شد: این استخر در حال بازسازی و راه‌اندازی است و مطالبات طلب‌کاران این مجموعه ورزشی پرداخت شده و نواقص موجود در حال رفع است و در روزهای آینده مجتمع ورزشی شهدای گمنام نیز راه‌اندازی خواهد شد.

کریمی بیان کرد: راه حسن‌آباد یاسوکند که سال‌هاست با مشکل روبرو بوده در روز های اخیر انجام  آسفالت و تکمیل جاده توسط فرمانداری بیجار در حال پیگیری جدی است که امید است به زودی این مشکل حل شود.

فرماندار بیجار همچنین از راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی مرغ در محور بیجار - زنجان خبر داد و افزود: شهرستان بیجار ظرفیت کافی برای رشد را دارد و این مهم در گرو تلاش مسئولین است.

وی ادامه داد: امید است با فراهم کردن بسترها و مشارکت مردم و همت و تلاش و کارآمدی مسئولان و مدیران شاهد پیشرفت روزافزون شهرستان بیجار گروس باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خبرنگاران با رسانه‌ای کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان تاثیر بسزایی در تقویت زیرساخت‌ها در راستای توسعه تولید، صنعت و فرهنگ خواهند داشت.

انتهای پیام/79015/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول