اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

صندلی خالی مدیران ارشد در جلسه کارگروه سلامت مازندران

جلسه کارگروه سلامت مازندران یکی از کلیدی‌ترین جلسات است که در روزهای پایانی دولت مورد استقبال مدیران قرار نگرفت و هیچ یک از مدیران کل مازندارن در این جلسه حضور نداشتند.

صندلی خالی مدیران ارشد در جلسه کارگروه سلامت مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جلسه کارگروه سلامت استان مازندران به طور جدی توسط استاندار مازندران پیگیری می‌شود و از نکات بسیار برجسته این جلسات، پیگیری مصوبات جلسه توسط شخص استاندار مازندران است.

استاندار مازندران تاکید جدی بر برگزاری جلسات کارگروه سلامت دارد و حتی زمان برگزاری دو جلسه آینده و مکان برگزاری آن را در پایان هر جلسه اعلام می‌کند.

نقطه قوت دیگر این جلسه اینکه استاندار مازندران در سال گذشته از بین جلسات منعقد شده، تنها در یک جلسه کارگروه سلامت استان مازندران حضور نیافت که به جای خودش معاون سیاسی امنیتی خویش را راهی جلسه کرد.

در جلسه امروز کارگروه سلامت استان مازندران، استاندار به همراه برخی مدیران ستادی استانداری در زمان تعیین شده در جلسه حضور یافت و به جزء مدیرکل دامپزشکی که حدود 45 دقیقه بعد از شروع جلسه وارد شد، معاون مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران و نماینده محیط زیست مازندران حضور داشتند و بقیه صندلی‌های مدیران کل استان مازندران خالی بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه چندتن از معاونان، با دست پر و برای شنیدن اظهارنظر در مورد سند راهبردی کاهش مصرف سموم در محصولات کشاورزی مازندران از دیگر مدیران کل استان مازندران در این جلسه حضور یافت که حتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران نیز در این جلسه حضور پیدا نکرد که این موضوع نیز مورد انتقاد شدید استاندار مازندران قرار گرفت.

حدود نیم ساعت مانده به اتمام جلسه، یحیی ابطالی معاون جهاد کشاورزی استان مازندران وارد جلسه شد که دلیل عدم حضورش در جلسه را حضور در منطقه دو دانگه ساری اعلام کرد.

برای اینکه مدیران کل استان مازندران در جریان جلسه بعدی قرار گیرند و به شعارهای داده شده دولت یازدهم پایبند باشند استاندار مازندران زمان برگزاری جلسه کارگروه سلامت ماه آینده و مردادماه را نیز اعلام کرده است.

البته برخی‌ها در پایان جلسات عدم حضور مدیران در جلسات را روزهای پایانی این دولت اعلام کردند که ما اصلا در این مورد قضاوتی انجام نمی‌دهیم و تنها به نقل قول‌های مطرح شده در پایان جلسات بسنده می‌کنیم.

این غیبت‌ها در حالی روی داد که رئیس جمهور بارها اعلام کرد که دولت یازدهم تا روزهای پایانی به کار و تلاش برای آبادانی ایران اسلامی ادامه می‌دهد.

از دیگر نکاتی‌ که در این جلسه مورد انتقاد نماینده محیط زیست قرار گرفت عدم در نظر گرفتن محیط زیست مازندران در سند راهبردی کاهش مصرف سموم در محصولات کشاورزی بود که استاندار مازندران تاکید کرد که محیط زیست مازندارن نیز در جریان این سند راهبردی به طور کامل قرار گیرد و نقطه‌نظرات این سازمان نیز در این سند لحاظ شود.

انتهای پیام/86004/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول