اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

مدیران قضایی کرمان شرایط مطلوبی را ایجاد کرده‌اند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: وضعیت دادگستری استان کرمان مطلوب است که این موفقیت نتیجه همکاری و تلاش دست‌اندرکاران این مجموعه است.

مدیران قضایی کرمان شرایط مطلوبی را ایجاد کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری صبح امروز در دیدار با اعضای شورای قضایی استان کرمان در آستانه هفته قوه قضاییه اظهار داشت: دستگاه قضایی با امکانات کنونی و وضعیت خاصی که در کشور وجود دارد به خوبی توانسته فعالیت‌ها و وظایف خود را انجام دهد.

وی بیان داشت: وضعیت دادگستری استان کرمان مطلوب است که این موفقیت نتیجه همکاری و تلاش دست‌اندرکاران این مجموعه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان خاطر نشان کرد: با همدلی، همفکری و روح اخوت و برادری موجود در بین مدیران قضایی استان کرمان به مرحله خوبی در بخش قضا رسیده‌ایم و امیدواریم این روند روز‌به‌روز ادامه یابد و به نقطه مطلوب‌تری برسیم.

جعفری افزود: در گذشته مسئله قضا یکی از مشکلات جامعه اسلامی بود، اما امروز در این حوزه به پیشرفت‌های بسیار خوبی دست یافته‌ایم.

امام جمعه کرمان قضاوت را شغلی دشوار خواند و خطاب به دست‌اندرکاران دستگاه قضایی استان کرمان افزود: بدانید که اگر با نیت خالص دشواری‌های شغل خود را تحمل کرده و وقت خود را برای هر ‌چه ‌بهتر قضاوت کردن صرف کنید، اجر شما در پیشگاه خداوند بسیار زیاد است.

جعفری تبادل نظر و همفکری در حوزه‌های مختلف را امری مهم و ضروری خواند و گفت: دست‌اندرکاران حوزه قضایی باید قدردان منزلت و موقعیت خود باشند و در راستای خدمت هر چه بهتر به مردم گام بردارند.

وی با اشاره به انتخابات و انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب ابراز داشت: روحانی فردی باسواد، عالم، عاقل و ولایت‌مدار هستند و اگر ملت تصمیمی بگیرد، هیچ قدرتی نمی‌تواند، مانع آن شود.

این مسئول تصریح کرد: باید از حوادث و مسایلی که در کشور وجود داشت، درس گرفت و هنوز مسئله خط و خطوط و جناح‌بندی‌ها کم و بیش در کشور وجود دارد و امیدواریم به تدریج مدارج و مراحل کمال را طی کنیم و در تمام زمینه‌ها به نقطه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/80019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول