اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح فاضلاب خرمشهر خبر داد

اتمام کار شبکه فاضلاب برخی مناطق خرمشهر/ پایان عملیات طرح فاضلاب در سال 93

مجری طرح فاضلاب خرمشهر از اتمام کار شبکه فاضلاب مناطق غفارنصیری و مولوی و آغاز به کار شبکه فاضلاب کوی عباره، محرزی و فاز جدیدی از منطقه کوت شیخ خرمشهر خبر داد.

اتمام کار شبکه فاضلاب برخی مناطق خرمشهر/ پایان عملیات طرح فاضلاب در سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، علیرضا ضرغام اظهار کرد: با استفاده از منابع اوراق مشارکت مردمی تاکنون 27 هزار متر از خطوط شبکه اصلی، فرعی و انشعابات فاضلاب خرمشهر در مناطق غفار نصیری، مولوی و فاز اول کوت شیخ و ... اجرا شده و ترمیم نوارهای حفاری این مناطق در حال انجام است.

*پوشش 70 درصد مناطق خرمشهر

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال نیز کار اجرای شبکه و یک‌هزار و 500 انشعاب فاضلاب ساکنان کوی عباره، محرزی و فاز دوم کوت شیخ آغاز شده است، افزود: هم اکنون 70 درصد مناطق خرمشهر تحت پوشش اجرای شبکه فاضلاب قرار گرفته‌اند و پیمان‌های مناطق باقی مانده خرمشهر نیز مراحل تشریفات مناقصه را می‌گذرانند که به‌زودی عملیات اجرایی این مناطق نیز آغاز خواهند شد.

*امکان بهره‌مندی 332 هزار نفر

مجری طرح فاضلاب خرمشهر هدف از اجرای پروژه فاضلاب خرمشهر را جمع‌آوری و دفع فاضلاب به روش مدرن و بهداشتی و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح امکان بهره مندی 332 هزار نفر تا سال 1415 از شبکه مدرن و استاندارد دفع فاضلاب فراهم می‌شود.

ضرغام ضمن تشکر از همکاری و حمایت‌های فرماندار، نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر و مردم صبور خرمشهر خاطرنشان کرد: جمع کل خطوط لوله‌گذاری در طرح جامع فاضلاب شهر خرمشهر 258 کیلومتر است که تا سال 93 عملیات اجرایی آن به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول