اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار هرمزگان:

تکمیل پروژه‌های آبرسانی نیازمند اختصاص اعتبارات ملی است

مدیرعامل شرکت آبفار هرمزگان با بیان اینکه تکمیل پروژه‌ها نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است، از نمایندگان مجلس درخواست کرد علاوه بر اعتبارات استانی، در راستای جذب ظرفیت‌های قانونی مجلس و ردیف‌های اعتباری تلاش کنند.

تکمیل پروژه‌های آبرسانی نیازمند اختصاص اعتبارات ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه‌پور صبح امروز طی نشستی استانی به تشریح عملکرد این شرکت در حوزه آبرسانی شرق هرمزگان پرداخت و اظهار داشت: میانگین برخورداری روستاهای بالای 20 خانوار از آب شرب در شهرستان‌های میناب، رودان و سیریک بیش از 90 درصد بوده و در حال حاضر  آب رسانی درحال انجام است.

وی پیشرفت پروژه‌های در حال اجرای شرق هرمزگان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: مجتمع‌های بزرگ آبرسانی کاشی، کرتی، سورک و مجتمع غرب جاسک دارای پیشرفت مناسب فیزیکی است.

حمزه پور بیان داشت: با وجود محدودیت‌های شدید منابع مالی، آبرسانی به روستاهای جاسک و بشاگرد در دست انجام است و با توجه به شرایط خاص اقلیمی و خشکسالی‌های پی در پی، اجرای این پروژه ها می‌تواند به طور پایدار و اساسی مشکلات شهرستان‌های جاسک و بشاگرد را برطرف نماید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان بیان داشت: با تکمیل این پروژه‌ها تعداد زیادی از روستاهای شرق هرمزگان از آب آشامیدنی سالم شبکه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

حمزه‌پور با اشاره به اقدامات انجام شده این شرکت در سال 91، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته، 50 درصد اعتبارات معادل 70 میلیارد ریال به روستاهای شرق هرمزگان اختصاص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: درسال 90 نیز 40 درصد اعتبارات معادل 170 میلیارد ریال به روستاهای شرق اختصاص داده شد که این رقم طی دو سال بیش از شش برابر اعتبارات سال‌های گذشته بوده است.

حمزه پور با بیان اینکه تکمیل پروژه‌ها، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است، از نمایندگان مجلس درخواست کرد علاوه بر اعتبارات استانی که تنها منبع تامین کننده اعتبارات مورد نیاز است، در راستای جذب ظرفیت‌های قانونی مجلس و ردیف‌های اعتباری تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت آبفار استان هرمزگان گفت: شاخص برخورداری مردم از آب شرب در شهرستان‌های میناب، رودان و سیریک طی 2 سال گذشته از میانگین استانی هم بالاتر بوده است.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول