اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

امنیت انتخابات مدیون تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به وحدت و همدلی ملت در انتخابات 24 خردادماه گفت: امنیت انتخابات مدیون تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است.

امنیت انتخابات مدیون تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره‌ در ادامه شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره به شرح فراز «وانصارالدینه» پرداخت و اظهار داشت: دین، مجموعه‌ای از قوانین و متشکل از اعتقادات احکام عملی و اخلاق است که در صورت درست اجرا شدن سعادت فرد و جامعه را تأمین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دین همواره با مخالفت‌ها و سنگ‌اندازی عده‌ای مواجه بوده است، افزود: وظیفه هر متدینی حفظ و نصرت دین الهی است.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه با بیان اینکه ائمه (ع) با تمام وجود یار و یاور دین الهی بوده‌اند، افزود: ائمه با مال، جان، آبرو و فرزند پاسدار دین بوده‌اند و تمام سرمایه خویش را فدای دین اسلام کردند.

وی با بیان اینکه فرد فرد امامان معصوم برای نصرت و یاری دین با دشمنان و معاندان مبارزه کردند، تصریح کرد: ائمه در این راه رنج‌ها، تبعیدها، حصر و زندان‌ها را تحمل و حتی تا پای شهادت در راه دین پیش رفته‌اند تا دین اسلام زنده و پویا بماند.

نور‌پور تصریح کرد: امروز هم بر همه ما لازم است که همچون امامان یار و یاور دین باشیم و به ندای الهی که فرمود «یاایهاالذین آمنواکونوا انصار الله» لبیک بگوییم و بدانیم که اگر دین الهی را یاری کنیم بی‌درنگ مشمول لطف و نصرت الهی خواهیم شد.

وی در ادامه با تقدیر از مردم همیشه حماسه‌آفرین ایران گفت: آفرین بر غیرت و بصیرت و هوشیاری شما مردم که در 24 خردادماه با حضور گسترده خود در انتخابات بار دیگر حماسه آفریدید و خواسته مقام معظم رهبری حماسه سیاسی را محقق و دشمن را ناکام کردید.

امام جمعه خرم‌دره انتخاب دکتر حسن روحانی را تبریک گفت و از برخورد کریمانه سایر نامزدهای انتخاباتی که با پیام به منتخب ملت تبریک گفتند، قدردانی کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که این اتحاد و اتفاق و اخلاق زیبا تا آخر دوام پیدا کند و بدانیم که هیچ‌کس با اختلاف و تفرقه به جایی نرسیده است.

نورپور در ادامه با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) و تبریک روز سرباز گمنام تصریح کرد: بی‌شک امنیت پایدار موجود در جامعه و نیز خلق حماسه سیاسی آن‌ هم با امنیت کامل مرهون فعالیت و تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام در وزارت اطلاعات و بقیه نیروهای امنیتی است.

وی در پایان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به‌ویژه شهید بهشتی از زحمات ارزشمند قوه قضائیه و مجموعه قضات تقدیر کرد.

انتهای پیام/2308/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول