اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

قدردانی فرماندار از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در بوکان

فرماندار بوکان با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در بوکان گفت: حماسه بزرگ 24 خرداد در سایه کار جمعی تحقق پیدا کرد.

قدردانی فرماندار از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در بوکان

حسن عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اینکه پشت سر گذاشتن انتخابات باشکوه 24 خرداد ماه سال جاری را به مقام معظم رهبری و ملت کشورمان تبریک گفت، اظهار داشت: برای اینکه حماسه باشکوه 24 خرداد ماه تحقق پیدا کند، اقشار مختلف جامعه و مسئولان دستگاه‌های مختلف و کارکنان در همه نهادها به طور روزافزون و از ماه‌‌ها قبل تلاش می‌کردند تا مقدمات کار فراهم شود.

وی افزود: در این روز بزرگ حضور حماسی و میلیونی اقشار مختلف جامعه اعم از شهری، روستایی، زن، مرد و ... را شاهد بودیم به طوری که اکثریت قریب به اتفاق مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا از نخستین ساعت‌های آغاز رای‌گیری در حوزه‌های انتخابیه حضور یافتند.

فرماندار بوکان ادامه داد: برای برگزاری سه انتخابات بسیار مهم خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، هیئت های اجرایی، نظارت، بازرسی، اعضای شعب، نیروهای نظامی و انتظامی امنیتی، قضایی و همه دستگاه‌ها و ارگان‌های اداری شهرستان وارد فعالیت شدند.

فرماندار بوکان گفت: از همه دست‌اندرکاران به دلیل اینکه که با زحمات طاقت‌فرسای خود به ما کمک کردند تا این بار سنگین را با امانتداری به سرمنزل مقصود برسانیم قدردانی می‌کنم.

 وی از نامزدهای شرکت‌کننده در انتخابات تقدیر کرد و اظهار داشت: امیدوار هستیم کسانی که با آرای مردم انتخاب شدند در خدمت‌گزاری موفق شده و سایر نامزدها نیز در سنگرهای دیگری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنند.

انتهای پیام/61002/ج20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول