اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

مقام معظم رهبری و نظام پیروز انتخابات بودند

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: پیروز انتخابات ریاست جمهوری؛ مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی بودند.

مقام معظم رهبری و نظام پیروز انتخابات بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سعید روستا پیش از ظهر امروز در همایش مبلغان اعزامی به مناسبت نیمه شعبان به سراسر کشور که در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در 24 خرداد شاهد تحقق خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق حماسه سیاسی بوده‌ایم و امیدواریم حماسه اقتصادی هم به لطف خداوند محقق شود.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی پیروز انتخابات ریاست جمهوری را نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری دانست و افزود: بازندگان انتخابات دشمنان ملت هستند ممکن است برخی جوانان از نتیجه انتخابات رضایت کامل نداشته باشند و مبلغین باید واقعیت‌ها را به گوش آنها برسانند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که رای به هر کدام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری رای به نظام است و باید دعا کنیم که دولت آینده در تحقق منویات مقام معظم رهبری موفق باشد.

روستا با اشاره به رویکرد دفتر تبلیغات در اعزام مبلغین اظهار داشت: رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی توجه به اعزام‌های تخصصی خواهد بود و واحدی به نام اعزام تخصصی در این دفتر ایجاد شده است و دفتر تبلیغات به شکل سازماندهی شده به بحث کادرسازی و اعزام مبلغین می‌پردازد.

وی اضافه کرد: از جمله دغدغه‌های مبلغین، توجه به دانش‌آموختگان مراکز تخصصی در اعزام مبلغ بوده است که توجه به بحث اعزام تخصصی را ضروری می‌ساخت.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به وظیفه مبلغین گفت: مبلغین قدر این نعمت بزرگ را بدانید که متکفل ایتام آل احمد هستید. مبلغ باید فاصله بین مردم و امام غائب را پر کند و با ارشاد و راهنمایی شبهات را پاسخ دهد.

وی اضافه کرد: مجموعه‌های فرهنگی در سال گذشته دچار مشکلات مالی شده‌اند، با این وجود مبلغان همکاری خود را با این مجموعه‌ها قطع نکرده و رسالت تبلیغی خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/2258/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول